کد خبر : 1673428 | 21 اسفند 1398 ساعت 19:10 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

هدف فعلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان است

مورا: راه پیروز شدن را دوباره پیدا خواهیم کرد

ستاره برزیلی تاتنهام معتقد است که از حالا باید تمام هدفشان گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان در سال آینده باشد و برای این امر نباید از تلاش خسته شوند.

مورا: راه پیروز شدن را دوباره پیدا خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، در اولین شب از دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان در دور یک شانزدهم نهایی تیم فوتبال تاتنهام فینالیست فصل گذشته این مسابقات در ورزشگاه خانگی لایپزیش تن به شکست تلخی داد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.


 لوکاس مورا ستاره برزیلی تیم فوتبال تاتنهام که در فصل گذشته در یک دیدار دراماتیک موفق شده بود گل راه‌یابی تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان در مقابل آژاکس به ثمر برساند پس از شکست سخت تیمش در مقابل لایپزیش گفت: «درست است که این یک لحظه بسیار دشوار برای ما به شمار می‌رود. اما تنها راه ما این است که به مبارزه ادامه دهیم و به تیم خودمان اعتقاد داشته باشیم. اکنون ما فقط در رقابت‌های لیگ برتر هستیم اما می‌دانیم که باید موقعیت بهتری داشته باشیم.»


او در ادامه افزود: «اتفاقی که در فصل گذشته برای ما رخ داد به ما ثابت کرد که کیفیت تیم تا چه حدی است. ما یک باشگاه خوب و درعین‌حال با بازیکنان شاخص هستیم. اما حالا فصل جدیدی را تجربه می‌کنیم و در دوره دیگری به سر می‌بریم.»

 

1484825


مورا درخصوص از دست رفتن اعتمادبه‌نفس لازم برای پیروزی بیان کرد: «من به‌طور دقیق نمی‌توانم بگویم که چه چیزی در ذهن تک‌تک بازیکنان ما می‌گذرد اما این را می‌دانم که اعتمادبه‌نفس خودمان را از دست ندادیم. همچنین به‌خوبی به این امر واقفم که این جایگاهی نیست که باید در آن حضورداشته باشیم. مطمئن باشید که ما دوباره راه پیروز شدن را پیدا خواهیم کرد و برای رسیدن به این امر به تلاش خودمان ادامه می‌دهیم.»


ستاره برزیلی تاتنهام با اشاره به بازی‌های پیش رو تأکید کرد: «ما در ادامه بازی‌های لیگ برتر دو بازی خانگی مهم را در پیش روی خودداریم و باید در آن دو بازی برنده شویم. از این به بعد تنها هدفمان راه‌یابی به رقابت‌های لیگ قهرمانان در سال آینده است و برای رسیدن به این امر باید در این فصل بهتر از قبل بازی کنیم. ما باید به خودمان امیدوار باشیم. هدف قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ برتر انگلیس است و من اعتقاددارم که می‌توانیم به این هدف برسیم، تنها کافی است که سعی خود را انجام دهیم و از مبارزه دست نکشیم.»

 

دیدگاه‌ها