کد خبر : 1673460 | 21 اسفند 1398 ساعت 20:23 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

پپ گواردیولا به دنبال تاراج خط دفاعی اینتر

پپ گواردیولا قصد دارد با جذب مدافعان اینتر در تابستان، خط دفاعی منچسترسیتی را تقویت کند.

پپ گواردیولا به دنبال تاراج خط دفاعی اینتر


به گزارش "ورزش سه"، تعدد مصدومان در خط دفاعی منچسترسیتی در اوایل فصل و غیبت بازیکنانی چون آیمریک لاپورته و جان استونز در روزهای ابتدایی باعث شد فاصله آنها در همان ماه های اول فصل با لیورپول زیاد شده و فرصت هت تریک قهرمانی در لیگ برتر از دست برود.

 

1431962

 

نشریه توتو اسپورت مدعی شد پپ گواردیولا خواهان جذب دو مدافع جوان و باکیفیت اینتر است. گزینه اول میلان اشکرینار، مدافع 24 ساله نراتزوری بوده که در سه فصل اخیر یکی از بهترین مدافعان اروپا به شمار آمده و چشم بسیاری از تیم های بزرگ را به خود خیره کرده است. اخبار حاکی از پیشنهاد هنگفت 90 میلیون یورویی سیتی برای خرید میلان اشکرینار در ماه های پیش رو است.

 

اما الساندرو باستونی، مدافع جوان و ایتالیایی اینتر نیز دیگر گزینه مورد نظر سیتی و پپ گواردیولا به شمار می آید. این مدافع 20 ساله که از آتالانتا راهی اینتر شده، یکی از آینده دارترین مدافعان اروپا محسوب می شود و آنتونیو کونته حتی در بسیاری از بازی های حساس این فصل اینتر به او اعتماد کرده است. البته مدیران اینتر در ماه های اخیر بارها تاکید داشته اند خواهان حفظ بازیکنان جوان خود برای بازگشت به جمع قدرت های برتر اروپا در فصول آتی هستند، اما باید دید پیشنهاد سیتی می تواند آنها را وادار به فروش این دو بازیکن کند یا خیر.

دیدگاه‌ها