کد خبر : 1673520 | 22 اسفند 1398 ساعت 03:25 | 275.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسخره کردن و تحقیر با نقشه قبلی؛

توطئه حساب شده نیمار و شرکا علیه هالند! (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن امشب سر دسته تمسخر ارلینگ هالند بود.

توطئه حساب شده نیمار و شرکا علیه هالند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که در دیدار رفت و در خانه دورتموند با نتیجه 1-2 مغلوب شده بود، امشب برای صعود به دور بعدی نیاز به کسب پیروزی مقابل دورتموند داشت و این اتفاق در همان نیمه اول و با گل های نیمار و برنات رخ داد تا پاریسی ها بعد از چهار سال بتوانند به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابند. اما نکته جالب اینجاست که به نظر می رشد بازیکنان پاری سن ژرمن با برنامه ریزی قبلی قصد داشتند بازیکنان دورتموند را تحقیر کنند.

 

در همان اواسط نیمه اول، روی ارسال آنخل دی ماریا، نیمار موفق شد با یک ضربه سر دقیق در در دهانه دروازه گل اول را به ثمر رسانده و تیمش را پیش اندازد. اما تصاویر نشان می داد ستاره برزیلی بعد از گل  به ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند طعنه زده است. نیمار بعد از گلزنی در مقابل دوربین ها به سبک همیشه ارلینگ هالند به شادی پرداخت. 

 

البته این روند در پایان بازی نیز ادامه یافت و بازیکنان پاری سن ژرمن در هنگام برپایی جشن صعود روی زمین نشسته و با تقلید ژست گلزنی ستاره دورتموند به تمسخر او پرداختند. به نظر می رسد درخشش و گلزنی ارلینگ هالند در دیدار رفت به شدت موجب عصبانیت بازیکنان پاری سن ژرمن شده و آنها با الهام گرفتن از این خشم، امشب موفق به غلبه بر دورتموند و صعود به دور بعدی در استادیوم خالی پارک دو پرنس شدند.

 

1484975

 

1484974

 

1484976

 

1485090

 

تصاویر دوربین ها موید آن است برنامه بازیکنان پاری سن ژرمن فقط معطوف به تمسخر ارلینگ هالند نبوده است. بعد از گل دوم، آنخل دی ماریا خطاب به دیگر بازیکنان می گوید: "ما باید شش، هفت گل بزنیم ... هر چقدر که ممکن است. ما می خواهیم آنها را تحقیر کنیم."

 

بعد از سوت پایان، در حالی که بازیکنان پاری سن ژرمن یکدیگر را در آغوش می گرفتند، ایکاردی می گوید که "حالا این **** جشن بگیرند."

 

1485096

 

1485095

دیدگاه‌ها