کد خبر : 1673619 | 22 اسفند 1398 ساعت 17:27 | 107.6K بازدید | 0 دیدگاه

تا آخر فصل در تراکتور می‌مانم؛

اسدی پیشنهاد یک میلیون دلاری را رد کرد

ستاره خط میانی تراکتور با پیشنهادی از باشگاه بوریرام مواجه شده بود که آن را رد کرد.

اسدی پیشنهاد یک میلیون دلاری را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی که بعد از درخشش در نفت تهران و سایپا راهی تراکتور شد و در این فصل برای سرخ‌پوشان آذربایجان به میدان رفته، طی یک هفته اخیر پیشنهاد رسمی خارجی با مبلغ چشمگیری دریافت کرد ولی جواب مثبت به آن نداد تا در تیم تبریزی بماند.

 

باشگاه بوریرام تایلند هفته قبل پیشنهاد یک میلیون دلاری برای جذب رضا اسدی ارائه داد و طی روزهای اخیر از طریق نماینده خود مذاکره‌ای با این هافبک تراکتور داشت ولی در نهایت این اتفاق با مخالفت این بازیکن صورت نگرفت.

 

بوریرام تایلند در فصل ۲۰۱۹ لیگ یک تایلند در حالی به نایب قهرمانی دست پیدا کرد که با تیم چیانگرای یونایتد در امتیازِ برابر فصل را به پایان رساند و حتی تفاضل گل بهتری از این تیم داشت ولی بخاطر احتساب بازی‌های رو در رو، قهرمانی را به چیانگرای یونایتد هدیه داد و نتوانست به این مهم برسد.

 

رضا اسدی که یکی از بهترین بازیکنان تراکتور به حساب می‌آید و به تیم ملی هم دعوت شده بود، امسال در پست‌های مختلفی ازجمله دفاع میانی، هافبک دفاعی و هافبک میانی به میدان رفته و با وجود فاصله از دروازه حریفان، موفق شده ۳ گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی به ثمر رسانده است.

 

رضا اسدی در گفت‌وگوی کوتاه با "ورزش سه" پیرامون پیشنهاد باشگاه بوریرام تایلند اظهار کرد: حدود یک هفته‌ای است این پیشنهاد را دریافت کردم و با وجود اینکه از نظر مالی شرایط بسیار خوبی داشت، اما تصمیم گرفتم که آن را رد کنم و تا پایان فصل در تراکتور بمانم.

 

او ادامه داد: واقعیت این است که پیشنهادهای خارجی دیگری هم دارم، اما تمام تمرکزم به پایان رساندن فصل با تراکتور است و در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای فصل آینده ندارم.

 

اسدی عنوان کرد: تمام هدف من موفقیت تراکتور و نتیجه گرفتن تیم در لیگ برتر و جام حذفی است. امیدوارم در پایان فصل عملکردی داشته باشیم که حداقل یک قهرمانی را به هواداران عزیز تراکتور هدیه کنیم.

دیدگاه‌ها