کد خبر : 1673688 | 23 اسفند 1398 ساعت 10:50 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

راه‌حل آلمانی برای درآمدزایی از بازی ارواح

با توجه به برگزاری‌ بدون تماشاچی‌های کلیه مسابقات فوتبال در آلمان، یک باشگاه آلمانی برای حل معضل کاهش درآمد خود از این بابت، از راهکارجالبی استفاده کرده است.

راه‌حل آلمانی برای درآمدزایی از بازی ارواح

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه ویروس کرونا حالا دنیای ورزش و فوتبال را هم درنوردیده، کشورهای مختلف یا برای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس بواسطه مسابقات فوتبال اقدامات شدیدی در دستور کار قرار داده‌اند یا قصد دارند به زودی در این باره تصمیم‌های جدی اتخاذ کنند. در آلمان این هفته اعلام شد که کلیه مسابقات فوتبال تمامی لیگهای این کشور پشت درهای بسته و بدون تماشاچی برگزار خواهد شد.

 

بعد از برگزاری چند بازی فوتبال پشت درهای بسته و در استادیوم‌های خالی، روزنامه آلمانی کیکر از این مسابقات به عنوان Geisterspiel یا بازی ارواح یاد کرد. عنوانی که خیلی زود در این کشور با استقبال مواجه شد و حالا همه رسانه‌های آلمانی از بازی‌های بدون تماشاچی فوتبال به عنوان بازی ارواح یاد می‌کنند.

 

1485331

 

اما مشکلی که فوتبال آلمان با آن مواجه است این است که باشگاه‌های بزرگ این کشور که در بوندس‌لیگا حضور دارند از چنان توانایی مالی‌ای برخوردار هستند که بتوانند بار مالی چند بازی بدون تماشاچی را تحمل کنند ولی باشگاه‌های کوچکتر و به خصوص آنها که در لیگهای دسته‌های پایین حضور دارند برای تامین درآمدشان تا حد زیادی وابسته به بلیط‌فروشی بازی‌ها هستند و این شرایط به آنها ضررهای هنگفتی وارد خواهد کرد.

 

در این شرایط، یک باشگاه قدیمی و پرطرفدار آلمانی که این روزها در لیگ دسته چهار این کشور حضور دارد برای حل مشکل خود با بازی‌های ارواح دست به ابتکاری جالب زده است. باشگاه کیکرس اوفن‌باخ اعلام کرده که در بازی ارواح فردا که قرار است در آن به میدان برود بلیط‌هایی نمادین منتشر کرده و آنها را به صورت آنلاین به هواداران خود خواهد فروخت. به این ترتیب هواداران وفادار این باشگاه می‌توانند برای کمک به سر پا نگه داشتن باشگاه‌شان در شرایط کنونی، به راحتی و با خرید این بلیط‌های نمادین نقش خود را بازی کنند.

 

1485333

 

دیدگاه‌ها