کد خبر : 1673701 | 23 اسفند 1398 ساعت 12:46 | 51.5K بازدید | 1 دیدگاه

فرناندس: گواردیولا لیاقت احترام من را نداشت

برونو فرناندس، بازیکن پرتغالی منچستریونایتد در توجیه نشان دادن علامت هیس به پپ گواردیولا می‌گوید گواردیولا لیاقت احترام او را نداشته است.

فرناندس: گواردیولا لیاقت احترام من را نداشت

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس، ستاره پرتغالی منچستریونایتد که از ماه ژانویه به این تیم منتقل شده چندی پیش در جریان دربی شهر منچستر و در دیدار شیاطین سرخ با منچسترسیتی در کنار زمین با پپ گواردیولا سرمربی سیتی درگیری لفظی پیدا کرد و با نشان دادن علامت هیس به گواردیولا خبرساز شد.

 

1484313

 

فرناندس حالا در توضیح ماجرایی که در آن بازی با پپ گواردیولا داشته از حرکت خود دفاع کرده و می‌‌گوید این سرمربی اسپانیایی لیاقت احترام او را نداشته است.

 

در آن بازی منچستریونایتد موفق شد حریف همشهری‌اش را با نتیجه 2-0 شکست دهد و فرناندس در کسب این پیروزی نقشی محوری داشت و پاس گل اول تیمش را او به آنتونی مارسیال داد. در جریان این مسابقه در یک صحنه فرناندس که به کنار خط طولی زمین رفته بود با پپ گواردیولا درگیری لفظی پیدا کرد و با گذاشتن انگشت اشاره خود بر روی دهانش به او نشان داد که باید ساکت باشد. اقدامی که باعث شد محبوبیت او نزد هواداران یونایتد به شدت افزایش یابد.

 

1484312

 

فرناندس حالا در گفتگو با اسکای، برای اولین بار نسبت به آن ماجرا واکنش نشان داده و گفت:" من درباره این ماجرا با چند نفر و از جمله با تعدادی از دوستانم صحبت کرده‌ام. بعضی‌ها می‌گویند پپ مربی خیلی موفق وبزرگی است، برونو کیست که بخواهد به او بگوید ساکت شو؟ ولی من معتقدم این مساله به احترام برمی‌گردد نه موضوعات دیگر".

 

 ستاره پرتغالی منچستریونایتد در ادامه گفت:" من حالا که فکر می‌کنم می‌توانم بگویم که دیگر آن کار را تکرار نخواهم کرد ولی در آن لحظه، حرفهایی که او به من زد عصبانی‌ام کرد. من وقتی در زمین مشغول بازی هستم کلا عصبی هستم و به عنوان یک فوتبالیست این یکی از خصوصیات من است. من برای پپ و موفقیت‌هایش و دستاوردهایی که برای فوتبال داشته احترام قائلم ولی در آن لحظه او احترام من را نگه نداشت و بنابراین در آن لحظه و در آن شرایط لیاقت احترام من را نداشت".

 

دیدگاه‌ها