کد خبر : 1673855 | 24 اسفند 1398 ساعت 15:15 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

کرونا و تعطیلی لالیگا؛ سودی که مصدومان رئال بردند

مصدومان رئال که در بدترین موقع دست تیم شان را خالی گذاشته بودند، حالا از تعطیلی لالیگا و لیگ قهرمانان به دلیل شیوع کرونا بیشترین استفاده را خواهند برد.

کرونا و تعطیلی لالیگا؛ سودی که مصدومان رئال بردند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، پنجشنبه بود که اتحادیه لالیگا رسما خبر از تعویق بازی ها تا دو هفته آینده داد و به این ترتیب دو بازی رئال برابر ایبار و والنسیا که قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود، به تعویق افتادند. همچنین رئال سه شنبه پیش رو باید در اتحاد به مصاف سیتی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان می رفت که این بازی نیز به تعویق افتاد.

 

 

1485604

 

 

در حال حاضر رئالی ها به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای تری تامپکینز عضو تیم بسکتبال باشگاه در قرنطینه قرار دارند و موقتا دو هفته بازی نخواهند داشت. در صورتی که بازی های لالیگا از سر گرفته شود، بیش از همه مصدومان رئال هستند که از این تعویق سود خواهند برد.

تیبو کورتوا و مارسلو اخیرا به دلیل مصدومیت به مدت سه هفته تا یک ماه قادر به همراهی رئال نبودند ضمن اینکه ادن هازارد هم به دلیل جراحی فعلا به دور از میادین است. از طرفی مارکو آسنسیو که آخرین روزهای ریکاوری خود را پشت سر می گذارد، می تواند با استفاده از این تعطیلی موقت، خود را به ادامه لالیگا و لیگ قهرمانان برساند.

ادن هازارد هم احتمالا می تواند در تعداد بیشتری از بازی های رئال در انتهای فصل به میدان برود.

 

 

1485526

دیدگاه‌ها