کد خبر : 1674052 | 25 اسفند 1398 ساعت 17:00 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

دی کانیو:

کونته ویدال را می خواست؛ اریکسن را گرفتند

پائولو دی کانیو ملی پوش سابق ایتالیا معتقد است سران اینتر، بازیکنی اشتباهی را برای آنتونیو کونته جذب کردند.

کونته ویدال را می خواست؛ اریکسن را گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در نقل و انتقالات تابستانی تا آخرین روزها در تلاش برای جذب آرتورو ویدال از بارسلونا بود. او گزینه شماره یک آنتونیو کونته محسوب می شد اما در انتها این کریستین اریکسن بود که از تاتنهام به جمع نراتزوری اضافه شد.

در واقع بارسلونا با تمام پیشنهادات اینتر برای ویدال مخالفت کرد و ستاره شیلیایی که در ابتدا مایل به جدایی بود نیز متقاعد شد که حداقل تا انتهای فصل در بارسا بماند.

کریستین اریکسن اما شروع خوبی در اینتر نداشته و در این مدت تنها در دو بازی از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته است و به نظر می رسد او چندان جایی در ایده های کونته ندارد.

 

 

1485624

 

 

پائولو دی کانیو ستاره سابق لاتزیو و میلان معتقد است کونته از ابتدا تمایلی برای جذب اریکسن نداشته است. او در این رابطه به اسکای اسپورتس گفت:« برای کونته بسیار سخت خواهد بود که بتواند اریکسن را با سبک بازی اینتر وفق بدهد. در واقع او آرتورو ویدال را می خواست نه اریکسن را. ویدال دقیقا بازیکنی است که با ایده های کونته همخوانی دارد. او هافبکی سختکوش و جنگنده است و توانایی های گلزنی خوبی هم دارد. همان چیزهایی که کونته در تیم فصل دوم برای اینتر می خواست اما در نهایت سران باشگاه بازیکنی کاملا متفاوت را به او دادند. نمی دانم چه کسی اریکسن را به جای ویدال برای کونته جذب کرد؟»

 

 

1485838

 

 

دی کانیو سپس به تمجید از اریکسن پرداخت و گفت:« البته نمی خواستم بگویم که اریکسن بازیکن بدی است برعکس، او بسیار هم باکیفیت است. اریکسن سال ها در تاتنهام درخشید در حالی که درخشش در لیگ انگلیس اصلا کار ساده ای نیست. سبک بازی او تماشایی است و بازیکنان کمی هستند که مثل او با توپ کار کنند با این حال معتقدم او دشوار بتواند خودش را با اینتر و در مجموع با فوتبال ایتالیا وفق بدهد. برای کونته توانایی های تکنیکی در درجه دوم اهمیت قرار دارند و به همین دلیل اریکسن جای خاصی در ایده هایش ندارد.»

 

 

1485839

دیدگاه‌ها