کد خبر : 1674069 | 25 اسفند 1398 ساعت 18:40 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک:

لیورپول آماده بالابردن جام قهرمانی است

مدافع هلندی لیورپول عقیده دارد قهرمانی در لیگ برتر هم اندازه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ماندگار است و اینکه آماده بالابردن جام هستند.

لیورپول آماده بالابردن جام قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فان دایک مدافع هلندی لیورپول نقش فوق العاده ای در موفقیت های یکی دو سال اخیر لیورپول داشته است. قرمزها با حضور او در خط دفاع به استحکام لازم دست یافته اند و کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ و سوپرکاپ اروپا بدون درخشش فن دایک ممکن نبود.

لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده در حالی که لیورپول با 25 امتیاز اختلاف نسبت به سیتی تنها به دو برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارد. لیورپول چهارشنبه گذشته با شکست از اتلتیکو، وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشت.

 

 

1485595

 

 

فن دایک درباره نزدیک بودن این تیم به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس گفت:« خیلی خوشحالم که توانستم با لیورپول قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجریه کنم و اکنون نیز در نزدیکی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستیم. این برای من افتخار است همانگونه که توانستم بهترین بازیکن لیگ و بهترین بازیکن اروپا شوم. همه این افتخارات را فراموش  نخواهم کرد چون می دانم با طی کردن چه مسیری به اینجا رسیدم. می‌دانم لیورپول سال ها قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه نکرده است و این قهرمانی بسیار ماندگار خواهد بود و تمام بازیکنان فعلی تیم در تاریخ باشگاه ماندگار خواهند بود.»

 

 

1485774

 

 

مدافع هلندی درباره فشارهای موجود روی لیورپول گفت:« اوضاع نباید اینطور پیش برود که نگرانی بابت قهرمانی وجود نداشته باشد. ما می دانیم هنوز کارمان برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس تمام نشده است و تا جایی که شانس قهرمانی ما 100 درصد نشده است نمی توان از این اتفاق صحبت کرد.  

ما آماده بالابردن جام قهرمانی هستیم و در صورتی که این اتفاق رخ دهد می خواهم قهرمانی در لیگ برتر را به همسر و فرزندانم تقدیم کنم که در کنار من خیلی سختی کشیدند. »

دیدگاه‌ها