کد خبر : 1674247 | 26 اسفند 1398 ساعت 19:22 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب لینه‌کر به احتمال جدایی کین از تاتنهام

گری لینه کر، بازیکن سابق تاتنهام و مجری معروف انگلیسی، واکنش جالبی به احتمال جدایی هری کین از تیم لندنی نشان داد.

واکنش جالب لینه‌کر به احتمال جدایی کین از تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین سوالات روز فوتبال انگلیس به آینده ستاره انگلیسی تاتنهام یعنی هری کین اختصاص پیدا می کند. بسیاری معتقد هستند که تاتنهام کار بسیار دشواری برای حفظ ستاره ۲۶ ساله خود خواهد داشت چرا که در سال های گذشته در کسب جام ناموفق عمل کرده است؛ اتفاقی که به طور قطع در سال ۲۰۲۰ نیز رخ نخواهد داد چرا که تا همین مقطع از فصل تمام امیدهای تیم ژوزه مورینیو برای کسب جام نا امید شده است.

 

با این تفاسیر شایعات زیادی درباره هری کین و احتمال بالای جدایی او از تاتنهام مطرح شده است. یوونتوس، منچستر یونایتد و رئال مادرید به شدت شرایط جذب ستاره انگلیسی تاتنهام را دنبال می کنند و اصلا بعید نیست که این مهاجم در همین تابستان لندن را به مقصد یکی از این تیم ها ترک کند.

 

 

1486058

 

 

با وجود تمام این شایعات درباره هری کین، ستاره سابق تاتنهام و مجری معروف انگلیسی یعنی گری لینه کر واکنش جالبی به احتمال جدایی او از تاتنهام نشان داده است. لینه کر در توییتی پیرامون این موضوع نوشت: "روزنامه ها چیز های زیادی درباره نقل و انتقالات می‌گویند اما هیچ نشانه‌ای وجود ندارد و همه آنها شایعه است. آنها در حال انداختن تیری در تاریکی هستند..."

دیدگاه‌ها