کد خبر : 1674295 | 26 اسفند 1398 ساعت 23:50 | 58.2K بازدید | 1 دیدگاه

انقلاب بزرگ در انتظار منچستریونایتد

اوله گونار سولسشر قصد دارد نام پنج بازیکن منچستریونایتد را در لیست فروش قرار دهد.

انقلاب بزرگ در انتظار منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم نتایج پرفراز و نشیب در ماه های اخیر، به نظر می رسد مدیران یونایتد هنوز به پروژه سولسشر اعتماد دارند و این سرمربی نروژی فصل بعد هم در اولدترافورد خواهد ماند. نشریه میرر در گزارشی مدعی شد پنج بازیکن در تابستان پیش رو از یونایتد جدا خواهند شد.

 

عملکرد ضعیف داوید دخیا و تعدد اشتباهات منجر به گل او باعث شد یونایتد به فکر فروش این دروازه بان اسپانیایی باشد. داوید دخیا از جام جهانی 2018 دچار افت محوسی شده و به هیچ وجه قادر به تکرار نمایش های فصول قبل خود نبوده است.

 

1477243

 

جسی لینگارد، وینگر 27 ساله یونایتد نیز به هیچ وجه انتظار اوله گونار سولسشر را برآورده نکرده و در فهرست فروش قرار دارد. یونایتد به دنبال مهره های هجومی جوان از جمله جیدون سانچو بوده و دیگر لینگارد جایی در اولدترافورد ندارد.

 

به نظر می رسد شرایط برای ماندن پل پوگبا نیز در یونایتد فراهم نیست و با توجه به تمایل این هافبک فرانسوی به جدایی و اتمام قرارداد او در تابستان سال 2021، چاره ای جز فروش او باقی نمانده است. از رئال مادرید و یوونتوس به عنوان مقصدهای احتمالی پل پوگبا نام برده شده است.

 

الکسیس سانچس که در حال حاضر به صورت قرضی در اینتر بازی می کند، به احتمال فراوان به یونایتد باز خواهد گشت، اما سولسشر تمایلی به حفظ او ندارد و سانچس نیز در کنار مارکوس روخو از این تیم جدا خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها