کد خبر : 1674309 | 27 اسفند 1398 ساعت 09:40 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

والنسیا: 35درصد باشگاه‌مان کرونا دارند!

باشگاه والنسیا اعلام کرد چهار نفر نفر دیگر در این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در حال حاضر نرخ ابتلا به کرونا در این باشگاه به 35درصد رسیده است.

والنسیا: 35درصد باشگاه‌مان کرونا دارند!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه والنسیا با اعلام اینکه چهار مورد دیگر ابتلا به کرونا داشته اعلام کرد که در حال حاضر 9 نفر از اعضای این باشگاه کرونایی شده‌اند و به این ترتیب نرخ ابتلا به کرونا در والنسیا به 35 درصد رسیده است.

 

والنسیا شیوع وسیع ویروس کرونا در این باشگاه را نتیجه سفرش به برگاموی ایتالیا در ماه فوریه می‌داند. والنسیا در بازی برگشت خود با آتالانتا که هفته پیش به میزبانی والنسیا برگزار شد 4-3 شکست خورد تا در دو بازی رفت و برگشت 8-4 شکست خورده و از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازبماند. بعد از آن بود که شیوع ویروس کرونا در ایتالیا و اسپانیا باعث شد رقابت های فوتبال در این دو کشور و در کل اروپا به حالت تعلیق درآید.

 

1486129

 

والنسیا روز یکشنبه اعلام کرد که از میان بازیکنان و کادر فنی‌اش پنج نفر به کرونا مبتلا شده‌اند. این باشگاه اسپانیایی حالا اعلام کرده که چهار مورد جدید از ابتلا به کرونا در باشگاه پیدا شده ولی البته باشگاه تاکید دارد که هیچ کدام از این افراد در معرض خطر جانی نیستند.

 

در بیانیه این باشگاه چنین آمده:" نتیجه تست های جدید ویروس کرونا که روی بازیکنان و کادر فنی ما انجام شد نشان داد که چند نفر دیگر در باشگاه ما به کرونا مبتلا هستند. به این ترتیب چهار نفر دیگر به تعداد افراد مبتلای ما اضافه شده است. این افراد علائم بیماری را نشان نمی‌دهند و در خانه قرنطینه شده‌اند".

 

دیدگاه‌ها