کد خبر : 1674332 | 27 اسفند 1398 ساعت 13:05 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

برونو فرناندس

وقتی کریستیانو گفت به یونایتد برو، تردید نکردم

برونو فرناندس ستاره پرتغالی منچستریونایتد می‌گوید صحبت های کریستیانو رونالدو درباره شیاطین سرخ باعث شده او تصمیم نهایی خود را برای انتقال به اولدترافورد بگیرد.

وقتی کریستیانو گفت به یونایتد برو، تردید نکردم

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس، ستاره پرتغالی 25ساله در ماه ژانویه قدم در مسیری گذاشت که کریستیانو رونالدو قبلا آن را طی کرده بود؛ انتقال از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد. فرناندس در این مدت از شرایط خود در اولدترافورد راضی است ولی می‌گوید صحبت های مثبت رونالدو درباره یونایتد بود که او را به این نتیجه رساند که معطل نکرده و راهی منچستریونایتد شود.

 

فرناندس در این مدت با پیراهن سرخ یونایتد درخشان ظاهر شده و در چند هفته اول حضورش در این تیم موفق شده جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

 

1486168

 

فرناندس در مصاحبه با یک رسانه پرتغالی درباره پیوستنش به منچستریونایتد و نقش کریستیانو رونالدو، الگوی بزرگ او و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی پرتغال در این انتقال گفت:" وقتی برای اولین بار به تیم ملی پرتغال وارد شدم کریستیانو با من خیلی خوب رفتار کرد. ما او را مثل یک الگوی بزرگ، مثل یک بت می‌بینیم. او برای من همیشه الگو بوده. او یکی ازبهترین فوتبالیست‌های دنیا است و من از او الگو می‌گیرم. وقتی کریستیانو تشویقم کرد که به پیشنهاد یونایتد جواب مثبت بدهم دیگر حتی یک لحظه هم تردید به خودم راه ندادم".

 

1486167

 

دیدگاه‌ها