کد خبر : 1674425 | 27 اسفند 1398 ساعت 23:26 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

روبیالس:

اگر لالیگا تمام نشود، بارسا جام نمی‌گیرد

لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، به شایعاتی نظیر احتمال لغو کامل لالیگا و یا بدون تماشاگر برگزار شدن ادامه بازی ها واکنش نشان داد.

اگر لالیگا تمام نشود، بارسا جام نمی‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، امروز جلسه ای بین سران یوفا برگزار و مشخص شد که رقابت‌های یورو به تعویق خواهد افتاد. این تصمیم به منظور دادن فرصت به فدراسیون های اروپایی برای پایان دادن به لیگ های داخلی شان اتخاذ شده است. از طرف دیگر این تصمیم می تواند به برگزاری اصولی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا نیز کمک کند.

 

یکی از افراد حاضر در جلسه امروز رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا یعنی لوییس روبیالس بود. او در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و درباره وضعیت رقابت‌های لالیگا صحبت کرد. روبیالس در این باره گفت: " مسابقات باید تا قبل از تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان برسد. هدف ما این است که عدالت وجود داشته باشد و این که همه چیز برابر باشد. پیروز رقابت باید در زمین مسابقات مشخص شود. همه با چنین نظر و ایده ای موافق هستند.

 

1482223

 

ما چند هفته قبل از آغاز مجدد بازی ها اقدامات بهداشتی را انجام خواهیم داد و در صورت اجازه مقامات مربوطه مسابقات از سر گرفته خواهد شد."

 

روبیالس در پاسخ به سوالی مبنی بر تاریخ برگزاری فینال رقابت های کوپا در ری نیز گفت: " هنوز تاریخ دقیق برای این موضوع مشخص نشده است. روسای دو باشگاه رئال سوسیداد و اتلتیکو بیلبائو در حال مذاکره هستند خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. همچنین این موضوع که فینال کوپا دل ری بعد از پایان فصل و در خارج از اسپانیا برگزار شود را رد نمی‌کنیم."

 

روبیالس در ادامه یک بار دیگر درباره وضعیت رقابت‌های لالیگا اظهار نظر کرد و گفت: " پیشنهاد ما این است که برنامه مسابقات را در صورت لزوم طولانی تر کنیم تا رقابت ها به پایان برسد. ما باید با لالیگا و به طور کلی با همه صحبت کنیم چرا که حالا در یک لحظه تاریخی هستیم.

 

با وجود همه اینها اگر یوفا از ما بخواهد که مسابقات را تعلیق کنیم و یک قهرمان را انتخاب نماییم، از خود آنها درباره معیارهایشان سوال خواهیم کرد. با این حال ما می خواهیم که رقابت های لالیگا انجام بازی ها به پایان برسد."

 

روبیالس پیرامون احتمال برگزاری ادامه رقابت‌های لالیگا بدون حضور تماشاگران نیز گفت: " این آخرین گزینه ما خواهد بود اما با این وجود از تصمیم متخصصان پیروی می کنیم. حالا هنوز نمی دانیم که چه زمانی می‌توانیم رقابت‌ها را از سر بگیریم."

 

1482224

 

کلیدی ترین بخش صحبت های رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به پاسخ سوالی مبنی بر احتمال قهرمانی بارسا در صورت ادامه پیدا نکردن رقابت ها بر می گردد. جایی که او در جواب گفت: " من فکر می کنم رقابت های لالیگا ادامه پیدا خواهد کرد و قبل از اینکه کار به تابستان کشیده شود، مسابقات تمام خواهد شد. با وجود همه این ها حتی اگر رقابت ها به طور کامل هم لغو شوند، جام قهرمانی به بارسلونا داده نخواهد شد چرا که این اصلاً یک تصمیم منصفانه نیست.

 

فصل ۲۰-۲۰۱۹ باید با همین قوانین به پایان برسد و تغییر نکند ، اگرچه اوضاع استثنایی است. با این وجود من نمی توانم تضمین کنم که این رقابت به پایان برسد."

 

روبیالس درباره احتمال تغییرات در رقابت‌های اروپایی نیز گفت: " هیچ احتمالی در این باره رد نشده است اما با این وجود یوفا در این رابطه تصمیم گیرنده خواهد بود."

دیدگاه‌ها