کد خبر : 1674489 | 28 اسفند 1398 ساعت 16:37 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئال در سه راهی؛ ابهام در بازگشت ستاره مراکشی

اشرف حکیمی در پایان فصل قرارداد قرضی اش با دورتموند به اتمام خواهد رسید و باید به رئال برگردد.

رئال در سه راهی؛ ابهام در بازگشت ستاره مراکشی

به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی تابستان 2018 و با یک قرارداد قرضی دوساله از رئال به دورتموند ملحق شد و قرارداد او با باشگاه آلمانی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. حکیمی در فصل جاری خود را به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان زردپوشان آلمانی مطرح کرده اما یک فصل قبل پس از شروعی بسیار خوب، به دلیل مصدومیت‌های متعدد نتوانست درخشش موردنظر را ادامه دهد.

زین الدین زیدان که فصل 17-2016 به حکیمی در تیم اول رئال میدان داد و او را ذخیره شماره یک کارواخال کرد، از عملکرد حکیمی در فصل جاری بسیار راضی است و قصد ندارد در پایان فصل اجازه جدایی دائمی او از رئال را بدهد.

 

 

1486358

 

 

ستاره مراکشی هرچند اخیرا گفته است که رویای او بازگشت به رئال است ولی برخی منابع ادعا کرده اند که او برای بازگشت به جمع کهکشانی ها تضمین حضور در ترکیب ثابت را می خواهد. اشرف این ادعا را به نوعی تایید کرد.

او در دو سال اخیر در 5249 دقیقه بازی برای دورتموند موفق به زدن 10 گل و ارسال 17 پاس گل شده است و ارزش فعلی او در وبسایت ترانسفرمارکت 60 میلیون یورو تخمین زده می شود.

اشرف در جدیدترین مصاحبه خود گفت که اگر رئال بخواهدT باز می گردد ولی بسیhری معتقدند که او تنها به شرطی بر می گردد که زیدان به او جایگاهی ثابت را تضمین کند. به این ترتیب رئال در حال حاضر برای بازگرداندk ستاره مراکشی تردیدهایی دارد.

 

 

1258899

 

 

سه راه پیش روی سران باشگاه مادریدی است. یا زیدان باید اشرف را با وجود اینکه دنی کارواخال مهره ثابت سمت راست استT به بازگشت متقاعد کند، یا با توجه به اینکه قرارداد اشرف سال 2021 به اتمام می رسدT قراردادش را تمدید کرده و بار دیگر او را به دورتموند قرض بدهد یا اینکه با رقم 60 میلیون یورو او را به دورتموند یا باشگاهی دیگر به صورت دائمی واگذار کند.

اشرف که قابلیت بازی در هر دو پست دفاع راست و بال راست را دارد، می تواند عصای دست زیدان باشد اما باید دید نظر نهایی سرمربی فرانسوی چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها