کد خبر : 1674533 | 28 اسفند 1398 ساعت 23:00 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایلکای گوندوغان:

دلتنگ دیدار برابر رئال مادرید هستم

ایلکای گوندوغان، ستاره آلمانی سیتی از تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع کرونا ابراز ناراحتی کرد.

دلتنگ دیدار برابر رئال مادرید هستم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با کسب برتری 1-2 در دیدار رفت در برنابئو مقابل رئال مادرید از شانس زیادی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان برخوردار بود، اما دیدار برگشت لغو و به زمان نامعلومی موکول شده است. ایلکای گوندوغان مدعی شد دلتنگ فوتبال و این دیدار بزرگ است.

 

ایلکای گوندوغان گفت: "مذاکرات زیادی با باشگاه های مختلف در سال 2013 انجام شد و این موضوع حقیقت دارد. من با باشگاه هایی از اسپانیا و همچنین از ایتالیا مذاکره کردم. اما من نمی توانم بیشتر از این چیزی بگویم و فاش کنم چه چیزی در پشت صحنه اتفاق افتاده است. این موضوعی بین من و باشگاه ها بوده است.

 

1486400

 

لالیگای اسپانیا یکی از بهترین لیگ های جهان بوده و بسیار جذاب است، چگونه می توانم این موضوع را انکار کنم؟ اما آخرین تمدید قرارداد من اخیرا رخ داده است. من در منچسترسیتی بسیار خوشحال بوده و در مورد آینده فکر نکرده ام.

 

احتمال ورود به عرصه مربیگری؟ خواهیم دید، من در طول دوران حرفه ایم نکات زیادی آموخته ام و هنوز هم در حال یادگیری چیزهای زیادی هستم. می توانم بگویم که من این افتخار را داشتم که با بهترین مربیان از جمله پپ گواردیولا، یورگن کلوپ، توماس توخل، یوواخیم لوو ... کار کنم. این اتفاق برای چند بازیکن رخ داده؟ بنابراین ، بله ممکن است در آینده مربیگری کنم.

 

تعویق مسابقات به خاطر شیوع کرونا؟ این شرم آور است، اما ما چاره ای نداریم که این شرایط عجیب را بپذیریم. قطعا من واقعا دلتنگ دیدار بزرگی که قرار بود مقابل رئال مادرید برگزار کنیم هستم."

دیدگاه‌ها