کد خبر : 1674568 | 29 اسفند 1398 ساعت 12:14 | 80.6K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا با کرونا هم جنجال به پا کرد

خشم یونایتدی‌ها از نمایش یوونتوسی پل پوگبا(عکس)

پل پوگبا ستاره مصدوم منچستریونایتد با پوشیدن پیراهن یوونتوس در زمان تمرین کردن خشم هواداران منچستریونایتد را برانگیخت.

خشم یونایتدی‌ها از نمایش یوونتوسی پل پوگبا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا ستاره فرانسوی مصدوم منچستریونایتد با انتشار تصاویری از خود که در دوران نقاهت بعد از مصدومیت در حال تمرین با ویکتور لیندلوف هم‌تیمی‌اش در منچستریونایتد دیده می‌شود، آن هم در حالی که پیراهن باشگاه یوونتوس را بر تن دارد، باعث خشم هواداران یونایتد شده ولی پوگبا می‌گوید علت پوشیدن پیراهن یوونتوس توسط او همدردی با بازیکن هموطنش بلیز ماتوئیدی بوده که به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

پوگبا از مدتها پیش با شایعاتی درباره بازگشت به تیم سابقش یوونتوس مواجه بوده است. این اقدام پوگبا با وجود توضیحات تکمیلی هواداران یونایتد را به این نتیجه رسانده که پوگبا به این ترتیب خواسته به یوونتوس ابراز علاقه کند. یونایتدی‌ها می‌گویند این حرکت پوگبا در حالیکه هنوز بازیکن یونایتد است توهین به این باشگاه انگلیسی به حساب می‌آید.

 

1486456

 

در تصاویر منتشر شده، پوگبا در خانه خود ابتدا در حال تمرین دوی سرعت دیده می‌شود. او سپس به انجام حرکت نرمشی روی پای مصدومش پرداخته و سپس پاسکاری‌های کوتاه انجام می‌دهد.

 

بعد از انتشار این تصاویر و واکنش خشمگینانه هواداران یونایتد، ستاره فرانسوی به سرعت واکنش نشان داده و اعلام کرد این اقدام او با هدف حمایت از بازیکن فرانسوی یوونتوس، بلیز ماتوئیدی بود که به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

1486453

 

پوگبا در پیام خود نوشت:" می‌دانم غرغروها راجع به پیراهن یوونتوس صحبت می‌کنند. من فقط با این کار از دوستانم حمایت می‌کنم. فقط همین. هیچ مساله دیگری مطرح نیست. من از دوست‌مان بلیز ماتوئیدی حمایت می‌کنم، و از آلبین اکدال و دیگر ورزشکاران و همه کسانی که در سراسر دنیا به این بیماری مبتلا شده‌اند. قوی باشید و مراقب  خودتان باشید".

 

1486454

 

پوگبا در این تصاویر در کنار هم‌تیمی‌اش ویکتور لیندلوف دیده می‌شود که او هم با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و در کنار پوگبا به تمرین مشغول است. لیندلوف هم برای ابراز همبستگی با اکدال ستاره سامپدوریا پیراهن شماره شش این تیم را به تن کرده است.

 

1486457

 

این اقدام پوگبا در رسانه‌های ایتالیایی هم بازتات زیادی داشته و توتواسپورت در صفحه اول خود به این جنجال تازه پوگبا و ماجرای او و باشگاه یوونتوس پرداخته است.

 

دیدگاه‌ها