کد خبر : 1674571 | 29 اسفند 1398 ساعت 12:40 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه خاویر تباس با مارکا

امیدواری به از سرگیری لالیگا از اواخر اردیبهشت

خاویر تباس رئیس لالیگا در مصاحبه با مارکا می‌گوید این لیگ و سایر لیگهای اروپایی در تلاش هستند تا رقابتهای این فصل را از اواخر اردیبهشت‌ ماه از سر بگیرند.

امیدواری به از سرگیری لالیگا از اواخر اردیبهشت

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شیوع گسترده ویروس کرونا در گوشه و کنار دنیا و از جمله در اروپا باعث شده لیگهای فوتبال و سایر رقابتهای فوتبال این قاره به صورت موقت به حالت تعلیق در بیاید، خاویر تباس، رئیس لالیگا در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید فوتبال اروپا امیدوار است بتواند رقابتهای این فصل را از اواخر اردیبهشت‌ ماه از سر بگیرد.

 

1486460

 

آخرین اخبار کرونا در فوتبال اسپانیا

ما هم مثل بقیه بخش‌های جامعه هر روز با بیماران بیشتری روبرو می‌شویم و منحنی کرونا در حال حاضر صعودی است. انتظار داریم این شرایط دست‌کم تا دو هفته دیگر ادامه داشته باشد. ولی خوشبختانه در فوتبال هر باشگاه کادر پزشکی دارد و چندین پزشک با بازیکنانش کار می‌کنند و چون از طرف دیگر در بین فوتبالیست‌ها کمتر کسی هست که بیماری‌های مزمن زمینه‌ای داشته باشد بنابراین دل‌مان قرص‌تر از سایر بخش‌ها است.

 

تهمیدات ویژه برای شرایط مرگ و میر فوتبالیست‌ها در اسپانیا؟

نه، ما برای چنین سناریویی برنامه‌ریزی نکرده‌ایم و راستش را بخواهید بعید می‌دانیم شاهد چنین اتفاقی باشیم.

 

تخمین واقع‌گرایانه از زمان شروع به کار دوباره لالیگا

برنامه این است که همه لیگهای اروپایی را از اواخر اردیبهشت شروع کنیم. همه لیگها. همه چیز بستگی به روند شیوع کرونا در آینده دارد. حتی ممکن است لیگها از تاریخ زودتری شروع شود ولی آنچه ما در ذهن‌ داریم همان اواخر اردیبهشت است.

 

برگزاری بازی‌ها بدون تماشاچی؟

این بستگی به مقامات مسئول بهداشتی هر کشور دارد. ما تقویم مسابقات هر سی لیگ اروپایی را تهیه خواهیم کرد. مهم این است که همه با هم همکاری کنند.

 

لیگ قهرمانان و لیگ اروپا

یوفا با ما هم‌عقیده است و ما می‌دانیم که برای رسیدن به راه‌حل باید در روزهای آینده همکاری نزدیکی داشته باشیم. ما در تلاش هستیم که همه رقابتهای فوتبال اروپا از سر گرفته شود. تصمیمی که گرفته می‌شود باید همه رقابتها را شامل شود. حل کردن مشکل لیگ اسپانیایی به تنهایی غیرممکن است.

 

 

دیدگاه‌ها