کد خبر : 1674576 | 29 اسفند 1398 ساعت 13:05 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایموبیله: می خواهم لباسم را با لئو مسی عوض کنم

چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی لاتزیو ابراز امیدواری کرد روزی لباسش را با لیونل مسی عوض کند.

ایموبیله: می خواهم لباسم را با لئو مسی عوض کنم


به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از تعطیل شدن رقابت ها در سطح اول فوتبال اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا، چیرو ایموبیله بهترین گلزن سری آ و البته شانس نخست کسب جایزه کفش طلای این فصل اروپا بود. حالا ستاره احیا شده در لاتزیو در مورد برخی تفاوت های سرمربی های سابقش صحبت کرده است.

 

1470561

 

چیرو ایموبیله گفت: "جلسات تمرینی در اسپانیا تقریبا شبیه به ایتالیا است. اونای امری یک سرمربی خیلی تاکتیکی است، سبکی که تیم های او مهیای حضور در میدان می شوند کمی در ذهن من آنتونیو کونته را یادآوری می کند. اما شرایط یورگن کلوپ کاملا متفاوت بود. تمرینات او مبتنی بر کار با توپ بوده و شما حتی یک لحظه نیز اجازه توقف و سکون ندارید. یورگن کلوپ در دوران حرفه ای من نقش مهمی ایفا کرد.

 

من می خواهم لباسم را با لیونل مسی عوض کنم، البته من بعد از یکی از اولین بازی های کریستیانو رونالدو برای یوونتوس لباسم را با او عوض کرده ام. یک بار وقتی ایتالیا با آرژانتین دیدار دوستانه ای داشت، من با لیونل مسی آشنا شدم و با وجود اینکه او بازی نمی کرد ما با هم عکس گرفتیم. ما در مورد پسر مسی با هم صحبت کردیم و من از او پرسیدم که چرا نام او را چیرو گذاشته است."

دیدگاه‌ها