کد خبر : 1674620 | 29 اسفند 1398 ساعت 19:21 | 80.4K بازدید | 1 دیدگاه

لواندوفسکی: اسطوره ام پیراهنم را خواست، شوکه شدم!

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در مورد اسطوره های دوران کودکی اش صحبت کرد.

لواندوفسکی: اسطوره ام پیراهنم را خواست، شوکه شدم!

به گزارش "ورزش سه"، با تعطیل شدن مسابقات حالا رابرت لواندوفسکی نیز می تواند دوران مصدومیت خود را طی کرده و با آغاز دوباره بازی ها در ترکیب بایرن مونیخ قرار گیرد. این ستاره گلزن و لهستانی در مصاحبه ای از بازیکنان محبوب دوران کودکی اش نام برده است.

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "وقتی شش سال داشتم روبرتو باجیو را به خاطر زمان حضورش در جام جهانی به یاد می آورم، من عاشق سبک بازی او بودم. پس از آن بین 10 تا 14 سالگی، الساندرو دل پیرو را دوست داشتم.

 

1486526

 

بعدها بازیکن محبوب من تیری آنری بود که او نیز فوتبالیستی باورنکردنی بود. نه تنها برای توانایی گلزنی، بلکه به خاطر عملکرد در خدمت تیمش آنری را دوست داشتم. به یاد دارم روزی که با آنری آشنا شدم شوکه شده و به خود می گفتم این اسطوره بت دوران کودکی من بوده و حالا او پیراهن من را می خواهد. رویاها می توانند به واقعیت تبدیل شوند.

 

تمام کاری که من در کودکی می کردم توپ و عشق به فوتبال بود. وقتی کوچک بودم پلی استیشن یا کامپیوتر نداشتم و کل روز را در باغ یا پارک بازی می کردم. اکنون دیگر این اتفاق نمی افتد، زیرا دختران و پسران گزینه های بسیار بیشتری برای سرگرمی دارند. من در یکی از بهترین باشگاه های جهان بازی کرده و می دانم که می توانم اینجا خوشحال باشم. در سطح خیلی بالایی از ترکیب گرفته تا امکانات قرار داریم."

دیدگاه‌ها