کد خبر : 1674641 | 29 اسفند 1398 ساعت 23:39 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

کوتینیو باید به بارسا برگردد و خودش را ثابت کند

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که کوتینیو باید به بارسا برگردد و توانایی هایش را به اثبات برساند.

کوتینیو باید به بارسا برگردد و خودش را ثابت کند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب فیلیپ کوتینیو در بارسلونا باعث شد که این باشگاه کاتالانی بعد از یک مدت کوتاه تصمیم به فروش او بگیرد. با این وجود این اتفاق رخ نداد و ستاره برزیلی در تابستان گذشته تنها با یک قرارداد قرضی راهی بایرن مونیخ شد.

 

بایرن مونیخ در صورت تمایل برای جذب دائمی کوتینیو باید در تابستان مبلغ ۱۱۰ میلیون یورو بپردازد اما به نظر می رسد که باشگاه آلمانی علاقه ای به انجام این کار ندارد. حالا اما ریوالدو نظر متفاوتی نسبت به باشگاه بارسلونا دارد و معتقد است که کوتینیو باید به این تیم برگردد و توانایی‌هایش را به اثبات رساند. او در این باره گفت: " همیشه فکر می کردم کوتینیو راحت تر از آلمان با فوتبال اسپانیا سازگار شود زیرا برخی از مسائل مربوط به زبان و سبک زندگی وجود دارد که می تواند برای یک برزیلی در آلمان کمی متفاوت باشد.

 

متاسفانه این بازیکن در هر دو لیگ خوب پیش نرفته است و او به بارسلونا باز خواهد گشت. این وظیفه باشگاه و سرمربی است که تصمیم بگیرند آیا قصد دارند در فصل آینده شانس دیگری به او بدهند یا خیر."

 

 

1463762

 

 

ریوالدو در ادامه گفت: " اگر فرصتی برای حضور دوباره کوتینیو در بارسلونا پیش بیاید، او باید بتواند توانایی هایش را به اثبات برساند. درست مثل همان کاری که در لیورپول و تیم ملی برزیل انجام داد. من فکر می‌کنم که او همچنان  بازیکن بسیار بزرگی است. من به توانایی های او ایمان دارم و فکر می کنم همه چیز به اراده و قدرت ذهنی وی بستگی دارد. او باید ثابت کند که دیگران در کنار گذاشتن او اشتباه کردند و هنوز هم می تواند در هر تیمی تفاوت ها را ایجاد کند."

 

دیدگاه‌ها