کد خبر : 1674663 | 01 فروردين 1399 ساعت 12:50 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اینتر: در آستانه انتقال به یوونتوس قرار داشتم

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، می گوید که به خاطر آنتونیو کونته و برخی مسائل دیگر اینتر را به یوونتوس ترجیح داده است.

ستاره اینتر: در آستانه انتقال به یوونتوس قرار داشتم

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو پس از گذراندن یک دوره تقریباً ناموفق در منچستریونایتد، در تابستان از این تیم جدا شد و به اینتر پیوست. او تا به اینجا عملکرد فوق‌العاده‌ای در نراتزوری ارائه داده و در ۳۵ بازی موفق به ثبت ۲۳ گل شده است.

 

لوکاکو حالا در مصاحبه ای پیرامون جدایی از منچستر‌یونایتد می گوید: " یک سال بد ممکن است در حرفه هر بازیکنی اتفاق بیفتد. این یک وضعیت دشوار بود و من مجبور شدم به جایی بروم که بتوانم با شخصی که من را واقعاً می خواهد، کار کنم. منچستریونایتد دوست داشت من در این تیم بمانم اما معتقد بودم که دوره ام در آنجا تمام شده است. با این وجود من اذعان کردم که منچستریونایتد راه درستی را طی می‌کند و همچنین برای آن ها بهترین‌ها را آرزو کردم. "

 

 

1467357

 

 

لوکاکو در ادامه می گوید که تا آستانه انتقال به یوونتوس نیز پیش رفته اما نهایتاً اینتر را انتخاب کرده است: " نزدیک بود؛ واقعا نزدیک بود اما ذهن من همیشه درگیر سرمربی (کونته) بود. از طرف دیگر وقتی کودک بودم به آدریانو، کریستن ویری و رونالدو علاقه داشتم برای همین اینتر را انتخاب کردم. همچنین کونته مرا در چلسی و یووه هم می‌خواست."

دیدگاه‌ها