کد خبر : 1674711 | 01 فروردين 1399 ساعت 22:45 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوس راشفورد و حمایت از کودکان گرسنه

مارکوس راشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد در این روزها به دنبال حمایت از کودکان است.

مارکوس راشفورد و حمایت از کودکان گرسنه


به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد در ماه های اخیر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی منچستریونایتد نبوده است. اما این ستاره جوان انگلیسی در این روزها سری به مراکز خیریه در انگلیس زده و از مردم این کشور خواسته به این مراکز کمک کنند. راشفورد با خیرین توزیع مواد غذایی FareShare همکاری کرده تا اطمینان حاصل کند که خردسالان پس از تصمیم نخست وزیر بوریس جانسون در تعطیل کردن مدارس در تلاش برای مبارزه با ویروس کرونا ، تغذیه شوند.

 

1458445

 

مارکوس راشفورد در پستی در توئیترش نوشت: "بچه ها، در سراسر انگلیس بیش از 32 هزار مدرسه وجود دارد. فردا همه این مدرسه ها بسته می شود. بسیاری از کودکانی که در این مدارس حضور دارند با  وعده های غذایی رایگان ارتزاق می کنند، بنابراین من چند روز گذشته را صرف صحبت کردن با سازمان ها کردم تا درک کنم این کسری چگونه پر می شود. می خواستم مقیاس مسئله را درک کرده و بدانیم چگونه می توانیم به کودکان آسیب پذیر کمک کنیم. موضوع فقط معطوف به مدارس نیست. این مراکز کمک به مردم، مکان فراهم کردن صبحانه و غیره بوده که تنها وعده غذایی بسیاری از بچه ها را در هر روز فراهم می کند.

 

هیچ کودکی نباید نگران این باشد که وعده غذای بعدی چگونه فراهم می شود. این سازمان هر روز وعده هایی غذا را به 11 هزار سازمان مختلف در سراسر انگلیس توزیع کرده و تقریبا به 1 میلیون نفر نیازمند در هفته کمک می کند. برای کمک به این سازمان فقط 5 پوند کمک کنید."

دیدگاه‌ها