کد خبر : 1674726 | 02 فروردين 1399 ساعت 09:47 | 49.7K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره بارسلونا اعاده حیثیت کرد! (عکس)

مارتین بریت وایت، مهاجم جدید و 32 ساله بارسلونا در این روزهای قرنطینه نشان داد توانایی های بالایی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در فصل نقل و انتقالات زمستانی بارسلونا تلاش زیادی برای خرید یک مهاجم جدید داشت و در نهایت این مارتین بریت وایت بود که راهی نوکمپ شد. بعد از مصدومیت لوییس سوارز در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ برابر اتلتیکومادرید، نام های زیادی برای انتقال به این تیم مطرح شد و اگرچه هواداران بارسلونا انتظار ورود یک مهاجم نامدار را داشتند، اما در نهایت مارتین بریت وایت با این تیم عقد قرارداد کرد.

 

1486627

 

1486628

 

اما مراسم معارفه این مهاجم 32 ساله با حواشی فراوانی همراه بود. مارتین بریت وایت هنگام برگزاری مراسم عرف معارفه توانایی چندانی در هنرنمایی با توپ نشان نداد و نتوانست به خوبی روپایی بزند و حرکات تکنیکی از خود نشان دهد. همین موضوغ دستمایه شوخی کاربران در شبکه های اجتماعی شد و برخی مدعی شدند همین تصاویر نشان می دهد بارسلونا خرید خوبی نداشته است.

 

اما شروع خوب مارتین بریت وایت در ترکیب بارسلونا باعث شد این بازیکن خیلی زود در دل هواداران این تیم تبدیل به بازیکن محبوبی شود. حالا مهاجم بارسلونا ویدئویی در صفحه رسمی اش منتشر کرده که به خوبی قادر به روپایی زدن و نشان دادن حرکات تکنیکی است تا اینگونه اعاده حیثیت کند و ثابت کند اتفاقات روز مراسم معارفه تنها یک حاثه بوده است.

 

1486629

 

1486630

 

 

 

دیدگاه‌ها