کد خبر : 1674749 | 02 فروردين 1399 ساعت 13:12 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین آزادکاران زیر نظر کادر فنی در حال اجراست

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با تمامی ملی‎پوشان در ارتباط هستیم و آنها تمرینات خود را به صورت انفرادی انجام می‎دهند.

تمرین آزادکاران زیر نظر کادر فنی در حال اجراست

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، ابراهیم مهربان ضمن تبریک سال نو به مردم ایران و جامعه کشتی گفت: با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا و لغو اردوهای تیم های ملی به واسطه حفظ سلامتی کشتی گیران، با تمامی ملی پوشان در تماس هستیم و با تشکیل یک گروه در فضای مجازی برنامه تمرینی را به آنها می دهیم.

 

مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: خوشبختانه تمامی ملی پوشان در سلامتی کامل هستند و به صورت انفرادی در حال انجام تمرینات خود هستند.

 

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشخص نبودن زمان و مکان رقابت های گزینشی، امکان برگزاری اردوها نبود اما کشتی گیران باید آمادگی خود را حفظ کنند تا هر زمان که شرایط مهیا شد، بتوانیم زودتر آن ها را به مرز آمادگی لازم برسانیم.

 

مهربان در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: در حالی که اکثر مردم دنیا درگیر این ویروس خطرناک شده اند و تمامی مسئولان کشورها در خانه ماندن را بهترین راه مبارزه با این ویروس می دانند و نمونه ثابت شده آن در کشور چین اتفاق افتاده است، متأسفانه شاهد این هستیم که در ایران برخی این موضوع را جدی نگرفته اند. از همین جا از تمامی مردم عزیز ایران می خواهم از فرصت تعطیلات سال نو استفاده کنند و از مسافرت و حضور در اجتماعات بپرهیزند و در خانه بمانند و اگر این چنین شود نتایج مثبت آن بزودی نمایان خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها