کد خبر : 1674770 | 02 فروردين 1399 ساعت 15:51 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار اینتر به بارسلونا؛ فقط پول نقد!

اینتر نمی خواهد به آسانی اجازه انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا را فراهم کند.

هشدار اینتر به بارسلونا؛ فقط پول نقد!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد لائوتارو مارتینز تبدیل به مهم ترین هدف بارسلونا برای فصل نقل و انتقالات تابستانی شده و بلوگرانا قصد دارد مهاجم آرژانتینی و 22 ساله اینتر را جذب کند، اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد نراتزوری علاقه ای به مبادله لائوتارو با بازیکنان بارسلونا نداشته و فقط با پول نقد حاضر به فروش این بازیکن خواهد شد.

 

1484525

 

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد تمایل بارسلونا به ورود بازیکنانی چون آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ، نلسون سمدو و حتی اخیرا عثمان دمبله به این معامله برای کم کردن قیمت انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ شده است، اما اینتر حاضر به چنین توافقی با بارسا نیست و احتمالا تیم اسپانیایی چاره ای جز پرداخت بند آزادسازی 111 میلیون یورویی برای خرید لائوتارو ندارد.

 

اگرچه بارسلونا احساس می کند پرداخت 111 میلیون یورو برای لائوتارو مارتینز زیاد است، اما فقدان گزینه های باکیفیت باعث شده آنها در تلاش برای جذب این مهاجم جوان باشند. اگر لائوتارو بخواهد به بارسلونا برود ، اینتر چاره ای جز شروع مذاکرات نخواهد داشت. با متوقف شدن فوتبال به دلیل شیوع کرونا، روند مذاکرات ممکن است تا تابستان طولانی شود، اما بارسا در موقعیت خوبی قرار داشته و به جذب لائوتارو امیدوار است.

دیدگاه‌ها