کد خبر : 1674908 | 04 فروردين 1399 ساعت 00:43 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

جایگزین لائوتارو در ترکیب اینتر کیست؟

اینتر قصد دارد در فصل تابستان برای خرید پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال اقدام کند.

جایگزین لائوتارو در ترکیب اینتر کیست؟

 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد تابستان شلوغی در بازار نقل و انتقالات در انتظار اینتر خواهد بود. بارسلونا به شدت به دنبال جذب لائوتارو مارتینز، ستاره 22 ساله و گلزن اینتر بوده و به نظر می رسد خود این بازیکن نیز علاقمند است در کنار لیونل مسی در استادیوم نوکمپ بازی کند.

 

1483764

 

اما نشریه گازتا دلا اسپورت مدعی شد اگر جدایی لائوتارو از اینتر قطعی شود، این تیم برای خرید اوبامیانگ، مهاجم گلزن آرسنال اقدام خواهد کرد. تنها یک سال از قرارداد اوبامیانگ با آرسنال باقی مانده و در صورتی که طرفین در ماه های پیش رو برای تمدید قرارداد به توافق نرسند، احتمالا آرسنال چاره ای جز فروش این بازیکن نخواهد داشت، زیرا در تابستان سال 2021 مجبور است رایگان اوبامیانگ را از دست بدهد.

 

اما اینتر که از زمان حضور آنتونیو کونته بازیکنانی چون روملو لوکاکو، الکسیس سانچس و اشلی یانگ را از لیگ برتر جذب کرده، به دنبال یک بازیکن دیگر نیز از فوتبال جزیره خواهد بود. اولیویه ژیرو که در فصل زمستان نیز در آستانه انتقال به اینتر قرار داشت، احتمالا و بعد از نیمکت نشینی های متوالی از چلسی جدا می شود و اینتر این دو بازیکن را به عنوان جانشین های لائوتارو مارتینز در صورت انتقال به بارسلونا در نظر گرفته است. البته به نظر می رسد جدایی الکسیس سانچس از اینتر قطعی بوده و این بازیکن به منچستریونایتد بازخواهد گشت.

 

دیدگاه‌ها