کد خبر : 1674933 | 04 فروردين 1399 ساعت 13:22 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس: در قرنطینه کارهایی می کنم که قبلا نکرده ام

سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی موناکو در مورد شرایط روزهای قرنطینه صحبت کرد.

فابرگاس: در قرنطینه کارهایی می کنم که قبلا نکرده ام

به گزارش "ورزش سه"، در این روزهای دشوار قرنطینه، ویدئوهای سسک فابرگاس به یکی از پرطرفدارترین بخش های شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. حالا این هافبک اسپانیایی مدعی شد از فرصت پیش آمده استفاده کرده و بیشتر از گذشته در کنار خانواده اش وقت سپری می کند.

 

سسک فابرگاس گفت: "شرایط ما مانند همه است و ما نیز در خانه، در موناکو قرنطینه شده ایم، زیرا مسئولیت اجتماعی حکم به عدم نقش آفرینی به شیوع ویروس می دهد. باشگاه برای ما تجهیزات ورزشی مانند دوچرخه ثابت فراهم کرده است. راه دیگری وجود ندارد، زیرا هیچ کس نمی داند این دوران چند هفته طول می کشد. سعی می کنم روزی حداقل یک ساعت ورزش کنم، شاید کمی بیشتر.

 

1486858

 

اما حداقل این دوران به من کمک می کند تا کارهایی را انجام دهم که در طول دوران ورزشی ام به ندرت موفق به انجام آن شده ام. من از خواب بیدار شده، با فرزندانم صبحانه می خورم، با آنها شام می خورم و می خوابم. این امتیازی است که ما باید از آن لذت ببریم، زیرا متاسفانه هیچ وقت نتوانسته ام اینقدر طولانی در کنار خانواده باشم. قطعا برای بسیاری از افراد شرایط به همین ترتیب بوده فقط در این شرایط می توانند وقت شان را با خانواده بگذرانند، پس باید از این موقعیت استفاده کنیم.

 

من در مورد رژیم غذایی خیلی زیاد مراقبم. البته باشگاه نیز ما را کنترل می کند. ما حتی مجبور هستیم در گروه تیم عکس بفرستیم و متخصصان تغذیه آنجا می بینند که ما برای صبحانه، ناهار و شام  چه می خوریم همه چیز بسیار کنترل شده است و باید هم اینگونه باشد."

دیدگاه‌ها