کد خبر : 1675066 | 05 فروردين 1399 ساعت 13:09 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته بالاتر از گوآردیولا؛

مسی و سیمئونه پردرآمدترین های جهان !

مسی در سال گذشته مبلغ عجیب 131 میلیون یورو در اسپانیا درآمدزایی داشته است.

مسی و سیمئونه پردرآمدترین های جهان !

به گزارش "ورزش سه"، براساس لیستی که مجله فرانس فوتبال منتشر کرده ، مسی در کسب درآمد، بالاتر از رونالدو و همینطور نیمار هم تیمی سابقش در بارسلونا قرار گرفته است.


برآورد این نشریه نشان می دهد که این 131 میلیون یورو، مجموع درآمدهای مسی در مستطیل سبز البته منهای مالیات و دیگر پرداختی های او به دولت، درآمد حاصل از تبلیغات و همینطور پاداش بوده است.


با اینکه رونالدو در سال گذشته 5 میلیون یورو بیشتر از مسی در زمین فوتبال کسب کرده و درآمدش را بهبود بخشیده ولی در مجموع با کسب درآمد 118 میلیون یورو در رتبه دوم این لیست قرار دارد.


در این لیست نیمار ستاره پاریسی ها با کسب 95 میلیون یورو در رتبه سوم ایستاده است و گریژمان که در تابستان از اتلتیکو به بارسلونا منقتل شد با کسب درآمدیی 38 میلیون یورویی رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.


در میان مربیان نیز یعنی جایی که فرانس فوتبال درآمدهای حاصل از تبلیغات را در نظر نمی گیرد باز هم این سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید است که مانند سال گذشته، بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است. این مربی آرژانتینی نزدیک به 40 میلیون درآمد داشته که دقیقا مشابه رقم دریافتی او درسال گذشته است.


نفر بعدی در لیست مربیان آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی اینتر است که مبلغ 30 میلیون یورو در سال ارزش قرارداد او است و در نهایت گوآردیولا سرمربی منچسترسیتی با 27 میلیون یورو سومین مربی پردرآمد دنیا به حساب می آید.

دیدگاه‌ها