کد خبر : 1675117 | 05 فروردين 1399 ساعت 16:54 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم در تیمی هستم که قدر بازیکنانش را می داند 

تیموری: در سال ٩٩ فقط به تیم ملی فکر می کنم

مدافع چپ تراکتور سازی می گوید هدفش در سال ٩٩ رسیدن به تیم ملی است.

تیموری: در سال ٩٩ فقط به تیم ملی فکر می کنم

میثم تیموری در این باره به ورزش سه می گوید: از اینکه برای سال جدید تراکتور را انتخاب کردم خوشحالم و به حضور در این تیم افتخار می کنم. خوشحالم در تیمی بازی می کنم که قدر بازیکنانشان را می داند.

 

او در مورد نتایج تراکتور می گوید: نمی توانم بگویم نتایج تراکتور فوق العاده بوده است چون ما اگر با یکسری بدشانسی روبرو نمی شدیم می توانستیم هم اکنون در صدر جدول باشیم. البته هنوز چیزی تمام نشده است و ما با شروع بازی ها تلاش می کنیم صدر جدول را در اختیار بگیریم.

 

مدافع تراکتور سازی در مورد شرایط خودش هم می گوید: فوتبالی ها می دانند که بازیکنی که یک سال دور بوده شرایط سختی دارد. من هم در ابتدا شرایطم سخت بود ولی رفته رفته توانستم خودم را به ترکیب اصلی تحمیل کنم. البته در این راه هواداران تراکتور هم کمک زیادی به من کردند و کل مجموعه باشگاه کمک کردند تا به روند موفقیت آمیز برگردم.

 

 

وی افزود: من در طول آن یک سال خیلی سختی کشیدم و از اینکه از نگاه سایت های آماری جزو بازیکنان موفق پست خودم محسوب می شوم واقعا خوشحال هستم. تلاش می کنم بازهم موفقیت های بیشتری کسب کنم و به موفقیت تراکتور کمک کنم.

 

تیموری در پایان در مورد آرزویش در سال ٩٩ هم گفت: آرزویم موفقیت تراکتور سازی است و می خواهم برای این تیم بازی های بهتری انجام بدهم. یکی از بزرگترین آرزوهایم برای سال ٩٩ رسیدن به تیم ملی است و با اشرافی که آقای اسکوچیچ به لیگ ایران دارد این اتفاق برای من دور از دسترس نیست.

دیدگاه‌ها