کد خبر : 1675131 | 05 فروردين 1399 ساعت 17:55 | 40.1K بازدید | 1 دیدگاه

اسناد تصمیم شکایت از برانکو‌ موجود است

قدوسی پاسخ اظهارات جنجالی هاشمی را داد

حسین قدوسی پاسخ اظهارات جنجالی مهرداد هاشمی در برنامه آنتن را داد.

قدوسی پاسخ اظهارات جنجالی هاشمی را داد

به گزارش “ورزش سه” سیدمهرداد هاشمی با حضور در برنامه آنتن سخنان جنجالی علیه محمدحسن انصاری‌فرد و هم‌چنین حسین قدوسی مطرح کرد. عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در یکی از اظهارات خود مدعی شد که در زمان بازی پرسپولیس و بایرن مونیخ، دو دستگاه خودرو ریو جهت تبلیغات در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دادیم که آقای انصاری‌فرد چند ماه بعد و با کلی پیگیری این دو خودرو را بازگرداند. 

 

حالا حسین قدوسی، مشاور انصاری‌فرد پاسخ هاشمی را داده است و می‌گوید: در بازی بزرگ پرسپولیس و بایرن مونیخ‌ آقای قلعه‌بانی ریاست وقت کارخانه سایپا  یکی از آن‌دو ماشینی که به آزادی آورده بودند را به احمدرضا عابدزاده هدیه داد و آن‌ یکی اتومبیل هم اصلا به باشگاه پرسپولیس داده نشد که انصاری‌فرد بخواهد در تحویل دادنش امروز و فردا کند؛ این یعنی لطفا کمتر دروغ سر هم کنید آقای هاشمی.

 

هاشمی مدعی شد که به انصاری‌فرد گفته‌ است بی سوادی؛ آیا این توهین است؟! قدوسی در جواب می‌گوید: هاشمی توهین های آشکاری به انصاری‌فرد داشته و روابط عمومی و رسانه را پاشنه آشیل درآمدزایی دانسته و تایید کرده به انصاری‌فرد گفته بوده بی سوادی و در ادامه از مجری پرسیده: آیا این توهین است؟

 

هاشمی تاکید کرده ما انصاری‌فرد را مدیرعامل کردیم در حالی که انصاری‌فرد قبل از جلسه هیات مدیره، با وزیر و داورزنی دیدار کرده بود.

 

او تاکید کرده قصد شکایت از برانکو را نداشتیم ‌‌در حالی که اسناد بررسی شکایت در آخرین جلسه هیات مدیره و در زمان مدیریت انصاری‌فرد، وجود دارد چرا که رسول پناه طی پیامی به اعضا دستور جلسه را شکایت از برانکو اعلام کرده بود و شب قبل از جلسه وزیر در پیامکی به انصاری‌فرد گفته بود چرا هر چه می‌گویم شکایت نمی‌کنی.

 

تا می‌خواهیم به آرامش برسیم اتهام زنی میشود. همین دیشب هم‌ نزدیکان ایشان و مسئولان باشگاه در کامنت خود بنده را متهم‌ کردند به سواستفاده از اعتماد هواداران!


حالا هاشمی می‌گوید هواداران فعال در فضای مجازی که نقدهایی داشته‌اند را حلال می‌کند و متهم می‌کند که واکنش‌های آنها طبق دستور و فرمانی بوده!

 

هاشمی می‌گوید ما انصاری‌فرد را انتخاب کردیم. مجری سوال می‌کند چه کسی انصاری‌فرد را معرفی کرد چون انتخاب ایشان غیرمنتظره بود. هاشمی به این سوال پاسخ نمی‌دهد چون می‌داند که انصاری‌فرد طبق دستور وزیر و داورزنی مدیرعامل شد و قبل از هیات مدیره دو جلسه با داورزنی و یک یا دو جلسه با سلطانی‌فر برگزار کرده بود.

 

هاشمی عنوان می‌کند دستور جلسه هیات مدیره در ۲۳ شهریور چارت تشکیلاتی و حدود اختیارات هیات مدیره بود اما نمی‌گوید که همین اختیارات مدیرعامل و به ویژه چارت تشکیلاتی پس از گذشت بیش از شش ماه مصوب نشد و از هر جلسه به جلسه دیگری موکول می‌شد و عجیب اینکه طبق پیامک رسول پناه در گروه واتس اپ هیات مدیره دستور جلسه آخریت جلسه هیات مدیره با انصاری فرد این بود:


"شکایت از برانکو و چارت تشکیلاتی باشگاه. (دستور جلسه نبود اما عزل بنده شد تصمیم‌ اول آن جلسه). انصاری‌فرد در چنین فضایی فعالیت می‌کرد. نبی و رغبتی کاندیدای مدیرعاملی که غافلگیر شده بودند. عرب مدیرعامل قبلی و همسو با هیات مدیره، رسول پناه مدیرعامل شد و هاشمی هم طبق گفته مشاور رسانه ای جدید باشگاه در سال ۹۷ کاندیدای مدیرعاملی بوده. اکنون هم ‌او کاندیدا است؟

دیدگاه‌ها