کد خبر : 1675140 | 05 فروردين 1399 ساعت 19:41 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بارسلونا به احتمال معاوضه گریزمان- نیمار

پاری سن ژرمن در حال انتخاب بازیکن مورد علاقه اش از ترکیب بارسلونا است.

واکنش بارسلونا به احتمال معاوضه گریزمان- نیمار

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد این آخرین روزهای حضور نیمار در پاری سن ژرمن بوده و این ستاره برزیلی احتمال در تابستان از این تیم جدا شده و راهی بارسلونا خواهد شد. باشگاه فرانسوی می خواهد به علاوه پول نقد، یک بازیکن بارسلونا نیز طی این قرارداد راهی پاریس شود و نام هایی چون کلمنت لانگله، مارک آندره تراشتگن، عثمان دمبله، فیلیپ کوتینیو، ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی ممکن است گزینه مورد نظر باشند.

 

1487159

 

از آنجا که نیمار 28 سال سن داشته و تاکنون سه فصل را در پاری سن ژرمن سپری کرده است، بارسا سعی خواهد کرد با تبادل بازیکنان، باشگاه پاریسی را قانع کند. گرچه مشخص نیست در آینده چه اتفاقی رخ می دهد، اما بارسلونا حداقل امروز به دنبال فروش گریزمان نبوده و بر خلاف ادعای برخی رسانه ها قرار نیست او به عنوان بخشی از قرارداد نیمار راهی پاری سن ژرمن شود.

 

نشریه موندو دیپورتیوو فاش کرد بارسلونا از همین حالا تصاویری برای رونمایی از لباس فصل بعد این تیم آماده کرده و لیونل مسی و گریزمان در آن عکس ها حضور دارند. این دو بازیکن نماد فعلی باشگاه در رسانه ها هستند، یکی بهترین بازیکن جهان و برنده توپ طلا در سال گذشته و دیگری قهرمان جام جهانی با تیم ملی فرانسه. این موارد نشان می دهد بارسلونا قصد حفظ گریزمان علیرغم انتقال احتمالی نیمار به نوکمپ را در سر دارد.

دیدگاه‌ها