کد خبر : 1675154 | 06 فروردين 1399 ساعت 00:20 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ یوونتوس و اینتر برای جذب ستاره فیورنتینا

به نظر می رسد دو باشگاه یوونتوس و اینتر در تابستان پیش رو برای جذب هافبک ایتالیایی فیورنتینا یعنی گائتانو کاستروویلی اقدام خواهند کرد.

جنگ یوونتوس و اینتر برای جذب ستاره فیورنتینا


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس و اینتر طی سال های گذشته علاوه بر درون زمان مسابقه، خارج از آن نیز با یکدیگر برای جذب بازیکنان مختلف رقابت تنگاتنگی داشته اند.‌ به عنوان مثال روملو لوکاکو و دژان کولوسفسکی از این دست بازیکنان بوده اند که رقابت سختی برای جذب شان بین این دو باشگاه ایتالیایی وجود داشته اما هر بار یکی از آنها موفق بوده است.

 

1487172

 

حالا به نظر می‌رسد که دو باشگاه بزرگ ایتالیا رقابت خود را برای جذب یک بازیکن دیگر آغاز کرده‌اند. به نظر می رسد که اینتر و یوونتوس در تابستان آینده برای جذب هافبک جوان فیورنتینا یعنی گائتانو کاستروویلی تمام تلاش خود را انجام خواهند داد. این بازیکن 23 ساله در این فصل 24 بازی برای فیورنتینا انجام داده و آمار سه گل و دو پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

گزارش ها حاکی از آن است که حتی یوونتوس اقداماتی برای جذب گائتانو کاستروویلی انجام داده اما به نظر می رسد که باشگاه فیورنتینا قصد دارد حداقل برای یک فصل دیگر این ستاره ایتالیایی خود را حفظ کند؛ موضوعی که می تواند باعث شود اینتر و یوونتوس حداقل یک سال دیگر برای جذب کاستروویلی صبر کنند.

دیدگاه‌ها