کد خبر : 1675161 | 06 فروردين 1399 ساعت 01:30 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمک ۱ میلیون یورویی گواردیولا برای مبارزه با کرونا

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، برای کمک به خرید تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا در کاتالونیا، یک میلیون یورو اهدا کرد.

کمک ۱ میلیون یورویی گواردیولا برای مبارزه با کرونا

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در اسپانیا در چند روز گذشته افزایش پیدا کرد و چند چهره سرشناس از جمله لورنزو سانز، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید، براثر ابتلا به این بیماری از دنیا رفتند.

همین مسئله باعث شد تا اهالی فوتبال هم برای مقابله با این مشکل دست به کار شوند و اکنون دانشکده پزشکی بارسلونا تایید کرد که سرمربی منچسترسیتی هم به بنیاد آنخل سولر دنیل کمک کرده است.

 

1484338

 

در بیانیه این دانشکده آمده است:" کمپین خیریه‌ای که توسط دانشکده پزشکی بارسلونا ایجاد و از بنیاد آنخل سولر دنیل انجام می شود، قصد دارد تجهیزات پزشکی و کمک های مالی را برای پزشکان و عموم به منظور خرید تجهیزات پزشکی و وسائلی که در حال حاضر در مرکز سلامت کاتالونیا کمبودشان احساس می شود، جمع‌آوری کند."

این کمپین از چهار روز قبل کار خود را آغاز کرده و پیش از اینکه گواردیولا یک میلیون یورو به آن اهدا کند، تنها 33 هزار یورو جمع آوری شده بود. گواردیولا که یک کاتالانی متعصب است، بارها در کمپین های استقلال طلبانه این ایالت سخنرانی کرده است.

دیدگاه‌ها