کد خبر : 1675172 | 06 فروردين 1399 ساعت 10:43 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی کرونا اینتر را از دست بارسلونا نجات داد!

حالا شرایط بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینز بسیار دشوار شده است.

وقتی کرونا اینتر را از دست بارسلونا نجات داد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد در تابستان امسال برای خرید یک مهاجم جدید اقدام کند و لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله اینتر گزینه اول آنها محسوب می شد. آبی اناری ها قصد داشتند بند آزادسازی 111 میلیون یورویی لائوتارو را پرداخت کرده و او را جذب کنند، اما نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد در این شرایط دیگر رخ دادن این انتقال میسر نبوده و لائوتارو مارتینز حداقل یک فصل دیگر در اینتر باقی خواهد ماند.

 

1484525

 

ویروس کرونا عواقب بسیار مهمی در اقتصاد همه کشورهای آسیب دیده و همچنین دنیای ورزش خواهد داشت. باشگاه های بزرگ این روزها در تلاش برای حل این بحران بوده و راه های مختلف برای به حداقل رساندن ضررهای میلیونی را مورد مطالعه قرار می دهند.

 

عواقب اقتصادی کرونا به طور کامل در بازار نقل و انتقالات پیش رو تاثیر می گذارد و بعید است تابستان امسال انتقال خیلی گرانقیمتی انجام شود. با توجه به این وضعیت، اینتر میلان تصور می کند می تواند لائوتارو مارتینز را به لطف رخ دادن این شرایط حفظ کند، زیرا با وضعیت اقتصادی جدید، هیچ باشگاهی نمی تواند 111 میلیون یورو پرداخت کند.

 

تا پیش از این مدیران اینتر حس می کردند حفظ لائوتارو برای یک سال دیگر در میلان بسیار دشوار خواهد بود، اما همه چیز از این پس فرق خواهد کرد و آنها اطمینان دارند که حداقل می توانند روی این مهاجم آرژانتینی حداقل برای یک فصل دیگر حساب باز کنند.

دیدگاه‌ها