کد خبر : 1675329 | 06 فروردين 1399 ساعت 23:51 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی: فدراسیون از فیفا وقت بگیرد

معاون باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال درخواست کرد مذاکره‌ای با فیفا برای تعویق اجرای احکام باشگاه‌های ایران داشته باشند.

سلطانی: فدراسیون از فیفا وقت بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، امیر سلطانی ضمن عرض تسلیت به اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال بخاطر از دست دادن همسرشان، اظهار کرد: باتوجه به اتفاقاتی که افتاده و تعطیلی تمام رویدادهای ورزشی دنیا مثل المپیک، رقابت‌های باشگاهی و ... ، می‌توانیم تقاضایی از فدراسیون فوتبال به ویژه بخش بین‌الملل آن داشته باشیم.

 

او ادامه داد: از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم طی رایزنی با فیفا و CAS بتوانند برای حکم صادر شده‌ی باشگاه‌های ایرانی مهلت بگیرند و زمان حکم‌ها را نگه دارند تا شرایط دنیای ورزش و جهان به حالت اولیه برگردد.

 

معاون باشگاه استقلال تصریح کرد: این پیشنهاد عملی است که منصفانه خواهد بود و فیفا هم به راحتی آن را می‌پذیرد چراکه در حال حاضر کل دنیا درگیر ویروس کرونا است و این معضل، تنها مرتبط به داخل کشور ما نیست.

 

 

سلطانی یادآور شد: علاوه بر مسئله کرونا، کشور ما تحریم است و از این بابت هم دچار مشکل هستیم. از طرفی، تمام ارگان‌ها و حتی بخش اداری باشگاه‌ها نیز تعطیل است و خانواده‌ها نیز متاسفانه درگیر مبارزه با این ویروس هستند.

 

او تصریح کرد: در خود باشگاه استقلال نیز آقای خلیل‌زاده به‌عنوان رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه، با این ویروس دست و پنجه نرم کردند و به مشکل خورده بودند. متاسفانه امروز هم همسر ایشان به رحمت خدا رفت.

 

معاون ورزشی باشگاه استقلال ابراز کرد: امیدوارم تمهیداتی انجام شود و فدراسیون فوتبال ایران با فیفا رایزنی کند چراکه فیفا نیز شرایط فعلی ایران و جهان را درک می‌کند و جواب منطقی به این مسئله می‌دهد. اگر این کار صورت بگیرد، زمان مناسبی هم برای باشگاه‌ها خریده‌ایم.

دیدگاه‌ها