کد خبر : 1675343 | 07 فروردين 1399 ساعت 10:00 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان نزدیک بود بازیکن لیدز شود

مالک باشگاه لیدزیونایتد می‌گوید زلاتان ابراهیموویچ پیش از انتقال به آث میلان قصد داشته به این تیم انگلیسی منتقل شود ولی در نهایت تصمیم گرفته راهی میلان شده و به تیم سابقش بپیوندد.

زلاتان نزدیک بود بازیکن لیدز شود

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ رادریزانی، مالک ایتالیایی باشگاه انگلیسی لیدز یونایتد که در رقابتهای چمپیونشیپ این کشور می‌گوید زلاتان ابراهیموویچ پیش از انتقال اخیرش به آث میلان، قصد داشته راهی لیدز شده و در این تیم انگلیسی فوتبال بازی کند.

 

زلاتان 38ساله بعد از آنکه در پایان فصل گذشته تصمیم گرفت از تیم سابقش لس‌آنجلس گلکسی جدا شود در نهایت بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان راهی میلان شد تا با قراردادی شش ماهه به آث میلان منتقل شود، البته در قرارداد زلاتان بندی وجود دارد که قرارداد او می‌تواند تا یک سال تمدید شود.

 

1477185

 

با اینحال، تا پیش از عزیمت زلاتان به ایتالیا به مدت حدود دو ماه، آینده او مشخص نبود و حالا رادریزانی فاش کرد که باشگاهش لیدزیونایتد با این اسطوره سوئدی مذاکراتی داشته تا او را به انگلستان برگردانده و از زلاتان برای بازگرداندن لیدز به لیگ برتر کمک بگیرد. رادریزانی همچنین می‌گوید که او علاوه بر زلاتان به دنبال جذب ادینسون کاوانی هم بوده ولی او هم در نهایت تصمیم گرفته در پاریس ماندگار شود.

 

رئیس باشگاه لیدز در گفتگو با اسکای گفت:" من با زلاتان ابراهیموویچ مذاکرات خیلی جدی‌ای داشتم. زلاتان اگر به لیدز می‌آمد می‌توانست به ما خیلی کمک کند ولی در نهایت تصمیم گرفت راهی میلان شود. زلاتان با من خیلی صادق و شفاف صحبت می‌کرد".

 

رادریزانی در ادامه گفت:" ما باید در تعریف استراتژی باشگاه هم استراتژی مربی را در نظر بگیریم و هم استراتژی کلی باشگاه را. ولی من با سرمربی‌مان مارچلو بیلسا درباره ابراهیموویچ و کاوانی صحبت نکرده بودم چون در ارتباطی که با آنها داشتیم هرگز به مرحله‌ای نرسیدیم که رسما دور میز مذاکره بنشینیم و به شکل رسمی مذاکره کنیم".

 

دیدگاه‌ها