کد خبر : 1675371 | 07 فروردين 1399 ساعت 14:00 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

در تلاش برای مقابله با تاثیر مالی بحران کرونا

بازیکنان یونیون برلین دستمزدشان را بخشیدند

بازیکنان و کادر فنی یونیون برلین به باشگاه اعلام کردند که برای کمک به باشگاه در مواجهه با دشواری اقتصادی ناشی از بحران کرونا حاضرند از دستمزد خود صرفنظر کنند.

بازیکنان یونیون برلین دستمزدشان را بخشیدند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلمانی یونیون برلین که این فصل برای اولین بار در تاریخ خود به بوندس‌لیگا صعود کرده و بازی در سطح اول فوتبال باشگاهی آلمان را تجربه می‌کند برای باقی ماندن در این لیگ از هیچ فداکاری‌ای خودداری نمی‌کند. درحالیکه بحران ویروس کرونا، باشگاه‌های فوتبال را با دشواری‌های مالی شدیدی روبرو کرده، باشگاه یونیون برلین اعلام کرد که بازیکنان و کادر فنی این تیم موافقت کرده‌اند که برای کمک به باشگاه از دستمزدهای خود چشم‌پوشی کنند.  

 

1487371

 

درحالیکه بوندس‌لیگا فعلا به دلیل شیوع ویروس کرونا در حالت تعلیق به سر می‌برد یونیون برلین مثل سایر باشگاه‌های کوچکتر با بحران مالی مواجه شده است. درحالیکه به نظر نمی‌رسد لیگ فوتبال آلمان دست‌کم تا یکی دو ماه دیگر آغاز شود بازیکنان و کادر فنی این تیم اعلام کردند برای کمک به باشگاه از دریافت دستمزد خودداری می‌کنند. بخشی دیگر از کارکنان باشگاه هم با کاهش شدید دستمزد خود موافقت کرده‌اند.

 

رئیس باشگاه یونیون برلین، درک زینگلر در بیانیه‌ای در این باره نوشت:" ما در شرایطی استثنایی به سر می‌بریم. هدف باشگاه ما فوتبال است. مدیریت، کارکنان، بازیکنان و کادر فنی یونیون برلین در ماه‌های اخیر برای موفقیت در بوندس‌لیگا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و حالا برای پشت سر گذاشتن این بحران در کنار همدیگر، تصمیم گرفته‌اند از مبلغ قابل توجهی چشم‌پوشی کنند".

 

در ادامه این بیانیه آمده:" باشگاه یونیون برلین هر چه از این اقدام قدردانی کند کم است. به این وسیله از طرف مدیریت باشگاه از همه آنها به خاطر این حمایت‌شان سپاسگزاری می‌کنم. ما به عنوان یک باشگاه با چالش‌های آتی مقابله کرده و به عنوان خانواده یونیون برلین بر آنها غلبه خواهیم کرد".

 

دیدگاه‌ها