کد خبر : 1675438 | 07 فروردين 1399 ساعت 20:39 | 63.3K بازدید | 0 دیدگاه

منچستر و خیز بلند برای یک انتقال رکوردشکن

منچستریونایتد قصد دارد 130 میلیون یورو برای جذب جیدون سانچو از بروسیا دورتموند هزینه کند.

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو یکی از پدیده های فوتبال اروپا محسوب می شود. ستاره ای که فصل گذشته در دورتموند چهره شد و حالا توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ و متمول را به خود جلب کرده است.

سانچو محصول آکادمی باشگاه منچسترسیتی است ولی تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 8 میلیون یورو راهی دورتموند شد تا بتواند دقایق بیشتری به میدان برود و خیلی زود نشان داد که سیتی دچار چه اشتباه بزرگی شده است.

سانچو فصل جاری هم به درخشش ادامه داده و پس از 35 بازی توانسته 17 گل بزند و 19 پاس گل نیز بدهد. رئال، بارسا، لیورپول، چلسی و منچستریونایتد حالا خواهان جذب سانچو هستند ولی طبق ادعای رسانه های انگلیسی، شانس شیاطین سرخ برای جذب سانچو بیشتر به نظر می رسد.

 

 

1482310

 

 

رقم فسخ قرارداد سانچو 130 میلیون یورو است و یونایتد حاضر است چنین مبلغی را برای جذب او هزینه کند. در حال حاضر رکورد در اختیار پل پوگباست که سال 2016 با رقم 105 + 15 میلیون یورو از یوونتوس به یونایتد پیوست ولی با انتقال احتمالی سانچو، رکورد او شکسته خواهد شد.

یونایتد که برای فصل بعد قصد دارد تیمی قدرتمندتر از همیشه را روانه میدان کند، علاوه بر سانچو برای جذب جک گریلیش ستاره استون ویلا و جیمز مدیسون ستاره لسترسیتی نیز اقدام خواهد کرد. هر دو از بهترین های لیگ برتر انگلیس در فصل جاری بوده اند.

هرچند در آلمان معتقدند سانچوی 20 ساله حداقل یک فصل دیگر برای دورتموند توپ خواهد زد؛ ولی در انگلیس اصرار دارند که او به لیگ جزیره باز می گردد و این بار پیراهن دیگر تیم شهر منچستر را به تن خواهد کرد.

 

 

Portadas de los diarios Mirror y Daily Star del día 26 de marzo de 2020.

 

 

دیدگاه‌ها