کد خبر : 1675454 | 08 فروردين 1399 ساعت 01:11 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملغی شدن نتایج لیگ‌های دسته‌های پایین انگلیس

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که همه گزینه ها برای به پایان رساندن رقابت های جام حذفی مردان و زنان را بررسی می کند و همچنین تعدادی از لیگ های دسته های پایین تر را ملغی اعلام کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملغی شدن نتایج لیگ‌های دسته‌های پایین انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث تعطیل شدن رقابت های ورزشی در سراسر دنیا شده و ادامه رقابت های لیگ های فوتبال در سراسر دنیا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

اتحادیه فوتبال انگلیس که پیش از این اعلام کرده بود رقابت های لیگ برتر را به طور نامحدود به پایان خواهد رساند، اکنون اعلام کرد که تمام تلاشش را برای به پایان رساندن رقابت های جام حذفی نیز به کار خواهد گرفت.

در بیانیه این اتحادیه آمده است:" این شرایطی پرچالش برای فوتبال انگلیس است و همه تصمیمات با مشورت با همه طرفین ذی‌نفع و برای حفظ منافع فوتبال گرفته می شود.

اولویت اصلی ما همیشه سلامت بازیکنان و کادر فنی و هواداران است. گام هایی که اکنون برمی داریم برای تاثیر اقتصادی ای که برای مدتی نامشخص وجود خواهد داشت؛ در حالی که در حال بررسی بهترین شیوه برای به پایان رساندن فصل برای لیگ ها هستیم.

با توجه به این که رقابت های جام حذفی مردان و زنان در مراحل پایانی است، همه گزینه ها برای به پایان رساندن این رقابت ها به بهترین شکل، هر زمان که شرایط مساعد و ایمن باشد، در دست بررسی است.

ما همه تلاش مان را می کنیم تا رویای حضور در ومبلی را برای تیم هایی که در مراحل بالای جام حضور دارند، زنده نگه داریم."

همچنین نتایج مربوط به این فصل دسته های سوم تا هفتم لیگ های ملی ملغی شد و هیچ صعود یا سقوطی در این فصل اتفاق نخواهد افتاد. تنها دسته های اول و دوم ادامه پیدا می کنند تا در صورت امکان این رقابت ها به بهترین شکل به پایان برسند.

دیدگاه‌ها