کد خبر : 1675461 | 08 فروردين 1399 ساعت 10:00 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

وینگر سابق رئال مادرید در نقش قاچاقچی مواد!

رویستون درنته بازیکن سابق رئال مادرید در یک سریال تلویزیونی در ژانر مافیایی- گانگستری بازی کرده و در نقش یک قاچاقچی مواد مخدر ظاهر شده است.

وینگر سابق رئال مادرید در نقش قاچاقچی مواد!

به گزارش "ورزش سه"، رویستون درنته بازیکن سابق رئال مادرید که در دوران فوتبالی خود به عنوان وینگر در باشگاه‌های اورتون و رئال مادرید بازی می‌کرد، سرانجام در 29سالگی با فوتبال خداحافظی کرد و کفش‌هایش را آویخت تا به فعالیت مورد علاقه‌اش یعنی موسیقی رپ بپردازد. اما دست تقدیر باعث شده این فوتبالیست سابق حالا سر از تلویزیون در آورده و در یک سریال تلویزیونی در نقش قاچاقچی مواد ظاهر شود.

 

1487538

 

درنته در سریال هلندی موکرو مافیا به ایفای نقش پرداخته که داستان چند دوست جوان را تعریف می‌کند که وارد دنیای زیرزمینی تجارت مواد مخدر در شهر آمستردام می‌شوند.

 

1487535

 

او خبر حضورش در این سریال را در اینستاگرام خود اعلام کرده و نوشته بود:" زمان آن رسیده که بعد از یک سکوت طولانی‌مدت دوباره به صحنه برگردم و حالا می‌توانم اعلام کنم که در سریال موکرو مافیا حضور دارم. از این بابت خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام و امیدوارم بتوانم با خوب بازی کردن نقشم تماشاچی‌ها را سرگرم کنم".

 

1487537

 

درنته هلندی در سال 2007 موفق شد با دریافت  جایزه بازیکن طلایی رقابت های فوتبال جام ملت های زیر 21سال اروپا نامش را به عنوان یکی از جوانان آینده‌دار فوتبال اروپا مطرح کند و به همین علت بود که رئال مادرید به سراغ او رفته و درنته را به مادرید منتقل کرد. ستاره جوان هلندی در اولین بازی خود با پیراهن رئال با یک شوت از راه دور زیبا توانست اولین گل خود را برای این تیم بزرگ به ثمر برساند. ولی درنته پس از مدتی در رئال دچار افول شده و در نهایت مدتی به عنوان بازیکن قرضی در هرکولس و اورتون توپ زد و در نهایت در 29سالگی به این نتیجه رسید که زمان خداحافظی با مستطیل سبز فرا رسیده است.

 

 

دیدگاه‌ها