کد خبر : 1675524 | 08 فروردين 1399 ساعت 21:45 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل:

احساس کردم سیمئونه در حال خفه کردن من است

گری نویل ستاره سابق منچستریونایتد که یک تجربه بد مربیگری در والنسیا دارد در جریان یک مصاحبه به تمجید از ارنستو والورده و دیگو سیمئونه پرداخت.

احساس کردم سیمئونه در حال خفه کردن من است

به گزارش"ورزش سه"، گری نویل که سال هاست به عنوان کارشناس اسکای اسپورتس فعالیت می کند، فصل 16-2015 به صورت موقت هدایت والنسیا را برعهده گرفت و پس از کسب نتایج ضعیف، از این تیم برکنار شد. بدترین نتیجه او در والنسیا شکست 7 گله از بارسا در نوکمپ بود اما او در مصاحبه جدید خود، قدرت تاکتیکی ارنستو والورده و دیگو سیمئونه را ستود. والورده در آن مقطع، هدایت اتلتیک بیلبائو را برعهده داشت.

 

 

Barcelona-Atlético Simeone-Valverde: something has to give in Camp ...

 

 

اسطوره منچستریونایتد در تمجید از والورده و سیمئونه گفت:« والورده در جریان بازی سه بار تغییر تاکتیک داد و همیشه یک قدم از من جلوتر بود. گویی برایش مثل یک عروسک بودم و به میل خودش با من بازی می کرد.

برابر اتلتیکو نیز حس می کردم دیگو سیمئونه به آرامی در حال خفه کردن من است و 90 دقیقه بازی برابر تیم او، مثل یک شکنجه بود. البته در انتهای بازی به سمت او رفتم تا دست بدهیم ولی بدون توجه، از کنار من رد شد. از حرکت او خوشم نیامد چرا که یک نوع بی احترامی بود.»

 

 

1487646

 

 

بازگشت به مربیگری:« در آن مقطع آخرین چیزی که والنسیا نیاز داشت، یک سرمربی بی تجربه مثل من بود. بازیکنان هم راضی نبودند و من باید تصمیمات بزرگی می گرفتم. به خودم قول دادم که دیگر به مربیگری برنگردم و باید بگویم که همه اعتماد به نفسم را از دست دادم. روزهایی بود که دوست نداشتم به تمرین بروم و هرگز با والنسیا وفق پیدا نکردم ولی اعتراف می کنم که پیشنهاد مربیگری این باشگاه من را به وجد آورد و از آن چالش بزرگ استقبال کردم.»

 

دیدگاه‌ها