کد خبر : 1675525 | 08 فروردين 1399 ساعت 19:15 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

یک دلیل بزرگ برای انتقال احتمالی پوگبا به رئال

پل پوگبا در صورت انتقال به رئال مادرید می تواند درآمدهای حاصل از تبلیغاتش را به دو برابر افزایش دهد.

یک دلیل بزرگ برای انتقال احتمالی پوگبا به رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پس از اتمام فصل گذشته لیگ جزیره بود که پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد راهی تور تبلیغاتی آدیداس شد. او در توکیو، شانگهای و نیویورک به مدت 15 روز برنامه های تبلیغاتی داشت اما جالب است بدانید که او در هر سال تنها 4 میلیون یورو از ناحیه تبلیغات درآمد دارد و او را در فاصله ای زیاد با فوق ستاره هایی چون رونالدو، مسی و نیمار قرار می دهد.

طبق آمار منتشر شده توسط مجله فوربس، پل پوگبا پس از لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار، چهارمین فوتبالیست پردرآمد دنیاست.

 

 

Neymar, Cristiano y Messi.

 

 

لیونل مسی سالانه 127 میلیون یورو درآمد ناخالص(بدون کسر مالیات) دارد که 92 میلیون یورویش مربوط به دستمزد و 35 میلیون یورو نیز به تبلیغات بر می گردد. کریستیانو رونالدو با 58+ 40 میلیون یورو و نیمار با 67 + 27 میلیون یورو در رده های بعدی قرار دارند. در رده های چهارم تا چهل و چهارم نام هیچ فوتبالیستی دیده نمی شود. در این رده، پوگبا قرار دارد(29 میلیون یورو دستمزد به علاوه 4 میلیون یورو تبلیغات). پس از او نیز اینیستا بتا 33 میلیون یورو درآمد قرار گرفته است.

 

 

1466590

 

 

پوگبا سال 2016 بود که قراردادی 10 ساله به ارزش 40 میلیون یورو با آدیداس امضا کرد. او با هیچ برند دیگری قرارداد تبلیغاتی ندارد اما در صورت انتقال به رئال مادرید، درآمد تبلیغاتی او به 10 میلیون یورو در سال نیز افزایش خواهد یافت. از زمان کهکشانی های دوره اول، در رئال 50 درصد حق پخش تصویری از سوی باشگاه به بازیکن پرداخت می شود. همچنین پوگبا از معدود بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیاست که می تواند از راه فروش پیراهن، بخش قابل توجهی از هزینه انتقالش را نیز جبران کند.

هدف پوگبا نزدیک تر شدن به مسی، رونالدو و نیمار است و به خوبی می داند که با پیوستن به رئال، مسیر برای او هموارتر خواهد شد.

 

 

 


 

دیدگاه‌ها