کد خبر : 1675580 | 09 فروردين 1399 ساعت 12:09 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ و ستاره‌های لیورپول در چالش تشکر از کادر درمانی

یورگن کلوپ و ستاره‌های لیورپول از خانه‌های خود و از طریق پیام ویدیویی از کادر درمانی انگلیس به خاطر مبارزه‌شان با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کردند.

کلوپ و ستاره‌های لیورپول در چالش تشکر از کادر درمانی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه رقابتهای فوتبال در سراسر دنیا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا تعطیل شده و ستاره‌های فوتبال در خانه‌های خود قرنطینه شده‌اند یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و ستاره‌های این تیم از خانه‌های خود با انتشار پیامهایی ویدیویی از کادر درمان انگلیس به دلیل فداکاری و مبارزه با این ویروس تشکر کردند.

 

در ویدیوی چهار دقیقه‌ای منتشر شده، یورگن کلوپ و بازیکنانش در راستای کمپین حمایت از کادر فنی در کشور انگلیس، جلوی دوربین قرار گرفته و از آنها قدردانی می‌کنند. البته به جز لیورپولی‌ها دیگر ستاره‌های فوتبال انگلیس از جمله دیوید بکام، گری لینه‌کر و جیمی واردی هم با انتشار ویدیوهایی در شبکه‌های اجتماعی به این چالش پیوسته‌اند.

 

ویروس کرونا تا کنون در بریتانیا 578 نفر را به کام مرگ کشانده و حتی دیروز نخست‌وزیر این کشور، بوریس جانسون اعلام کرد علائم بیماری کرونا را دارد و به این ویروس مبتلا شده است. مردم انگلیس پنج‌شنبه شب در اقدامی از پیش تعیین‌شده با استفاده از روش‌های مختلف در چالش تشکر از کادر درمانی شرکت کردند و یورگن کلوپ و ستاره‌های لیورپولی از اولین فوتبالی‌هایی بودند که به نوبه خود در این چالش شرکت کردند.

 

1487797

 

در ابتدای ویدیوی چهار دقیقه‌ای که کلوپ و بازیکنانش منتشر کردند، یورگن کلوپ در مقابل دوربین ظاهر شده و می‌گوید:" سلام. من و همه کارکنان باشگاه لیورپول می‌خواهیم از این فرصت استفاده کرده و با این پیام از شما و همه افراد بی‌نظیری که در بخش سلامت مشغول تلاش هستید تشکر کنیم. تلاشهای شما واقعا بی‌نظیر است. من از طرف همه لیورپولی‌ها می‌خواهم به این وسیله از شما تشکر کنم یا به قول ما آلمانی‌ها به شما بگویم فیلن دانک".

 

1487798

 

1487795

 

بعد از یورگن کلوپ نوبت به تک‌تک بازیکنان لیورپول از جمله کاپیتان تیم جردن هندرسون، محمد صلاح، ویرژیل فن‌دایک و سادیو مانه می‌رسد که پیامهای تشکر خود را ضبط کنند. هر کدام از ستاره‌های لیورپول در این ویدیو به زبان مادری خود صحبت کرده و از کادر درمانی تشکر می‌کنند.

 

1487804

 

1487802

 

بازیکنان تیم زنان لیورپول هم به همراه سرمربی‌شان ویکی جپسون پیامهای تشکر خود را خطاب به کادر درمانی کشور ضبط کردند.

 

1487801

 

1487803

 

ویدیوی ستاره‌های لیورپول و سرمربی‌شان بعد از آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در انگلیس، ساعت 8 شب پنج‌شنبه همه مردم در هر جایی که حضور داشتند به احترام کادر درمانی این کشور ایستاده و آنها را به خاطر فداکاری‌شان تشویق کردند.

 

دیگر ستاره‌های دنیای فوتبال هم البته از این قافله عقب نمانده و به نوبه خود از تلاشهای کادر پزشکی و درمانی قدردانی کردند. دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس با انتشار یک ویدیوی در شبکه‌های اجتماعی به همراه فرزندانش برای کادر درمانی دست زده و از آنها تشکر کرد.

 

1487796

 

در این ویدیو  که توسط همسر بکام، ویکتوریا ضبط شده، اسطوره انگلیسی رو به دوربین می‌گوید:" ما خانواده بکام برای شما دست می‌زنیم تا از همه کسانی که در کادر درمانی برای ما تلاش می‌کنند تشکر کنیم. از همه پزشکان و پرستارانی که سلامت ما را ممکن می‌کنند".

 

جیمی واردی ستاره لستر هم در این چالش شرکت کرده و به همراه کلیه اعضای خانوادهاش در مقابل منزل خود ایستاده و به تشویق کادر درمانی پرداختند. واردی هم فیلم این تشویق خانوادگی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. در پست منتشر شده از طرف باشگاه تاتنهام هم دو ستاره این تیم اریک دایر و هوگو لوریس در حال تشکر از کادر درمانی دیده می‌شوند و هری مگوایر ستاره منچستریونایتد هم در یک پست به  تشکر از پرستاران و پزشکان پرداخته است.

 

دیدگاه‌ها