کد خبر : 1675584 | 09 فروردين 1399 ساعت 13:27 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

رومینیگه و تکذیب جابجایی آلابا – سانه: بازار که نیست!

کارل هاینتس رومینیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ شایعات درباره جابه‌جایی داوید آلابا و لروی سانه با باشگاه منچسترسیتی را تکذیب کرد و آن را داستان‌سرایی خواند.

رومینیگه و تکذیب جابجایی آلابا – سانه: بازار که نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشارات شایعاتی درباره اینکه دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی قصد دارند در تابستان آتی دو ستاره خود داوید آلابا و لروی سانه را تعویض کنند، کارل هاینتس رومینیگه مدیر بایرن مونیخ این شایعات را تکذیب کرده و آن را داستان‌سرایی صرف نامید.

 

1487420

 

این شایعات دیروز در حالی در رسانه‌های مطرح شد که آینده آلابا و سانه در باشگاه‌هایشان فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و قرارداد هر دوی آنها در سال 2021 به پایان می‌رسد. عدم تمدید قرارداد این دو ستاره توسط بایرن مونیخ و منچسترسیتی احتمالا دلیل اصلی شایعات درباره‌شان بوده است.

 

بعد از آنکه آلابا، ستاره اتریشی خط دفاعی بایرن مونیخ ایجنت خود را تغییر داد شایعات درباره جدایی او از بایرن شدت گرفته و پیش  از این از رئال مادرید، بارسلونا و چلسی به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده شده بود. سانه هم از مدتها پیش مورد توجه بایرن مونیخ بوده و در انتهای فصل گذشته مصدومیت ناگهانی‌اش باعث شد راهی آلیانز آرنا نشود.

 

1473699

 

رومینیگه اما در گفتگو با روزنامه تاگس زایتونگ در این باره گفت:" من هم شنیده‌ام شایعاتی مطرح شده که می‌گویند ما می‌خواهیم داوید آلابا را به منچسترسیتی بدهیم و در عوض لروی سانه را تحویل بگیریم. من اینجا خیلی صریح و روشن می‌گویم  که اینها داستان‌سرایی صرف است و هیچ بهره‌ای از واقعیت ندارد".

 

1440340

 

مدیر بایرن مونیخ درباره اینکه گفته شده ایجنت جدید آلابا پیشنهاد این معاوضه را داده گفت:" می‌خواهم بار دیگر به صراحت اعلام کنم که چنین سناریویی به  هیچ وجه مورد قبول بایرن مونیخ نخواهد بود. اینجا که بازار نیست!".

 

دیدگاه‌ها