کد خبر : 1675679 | 09 فروردين 1399 ساعت 23:55 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاکا:

دیدن رونالدینیو در زندان زجرآور است

کاکا ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل به بازداشت رونالدینیو در پاراگوئه واکنش نشان داد.

دیدن رونالدینیو در زندان زجرآور است

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای ماه مارس بود که رونالدینیو و برادرش با گذرنامه جعلی وارد کشور پاراگوئه شدند و همین موضوع باعث شد که آنها راهی زندان شوند. در حال حاضر دادگستری کشور پاراگوئه از ترس فرار کردن این دو نفر، آنها را به زندان عمومی این کشور منتقل کرده است. با این وجود رونالدینیو و برادرش خودشان را بی گناه می دانند و به دنبال بیرون آمدن از این وضعیت هستند.

 

 

1486610

 

 

آخرین اطلاعات حاکی از آن است که وکیل ستاره سابق دنیای فوتبال مبلغ یک و نیم میلیون یورو را به عنوان وثیقه به دادگاه پیشنهاد داده تا این که رونالدینیو تا زمان برگزاری دادگاه بعدی به طور موقت آزاد شود. اتفاقی که به نظر می‌رسد در حال حاضر مورد پذیرش قرار نگرفته و رونالدینیو فعلاً باید با زندگی در زندان دست و پنجه نرم کند.

 

 

1484062

 

 

کاکا ستاره سابق رئال مادرید و میلان در واکنش به بازداشت رونالدینیو گفت:« این واقعا ناراحت کننده است. دیدن رونالدینیو در چنین شرایطی زجر آور است. نمی دانم دلایل اصلی این بازداشت چیست تا درباره آن توضیح بدهم اما هر بازیکنی که با رونالدینیو همبازی بوده، دیدن او در چنین شرایطی برایش دردآور خواهد بود.

امیدوارم که رونالدینیو را آنگونه که همیشه بود ببینم. او همیشه می خندد و از فوتبال بازی کردن لذت می برد.»

 

رونالدینیو چند روز پیش در داخل زندان تولد ۴۰ سالگی اش را جشن گرفت. انتشار ویروس کرونا باعث شده است تا ملاقات او چه با دوستان و چه با خانواده اش ممنوع شود.

دیدگاه‌ها