کد خبر : 1675680 | 10 فروردين 1399 ساعت 00:07 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

دبیر جدید در هفته‌های آتی مشخص می‌شود

پاکدل: ماموریت رجبی در فدراسیون هندبال تمام شد

رییس فدراسیون هندبال گفت: ماموریت محمدرضا رجبی در فدراسیون هندبال تمام شده و طی هفته‌های آتی دبیر جدید مشخص می‌شود.

پاکدل: ماموریت رجبی در فدراسیون هندبال تمام شد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در مورد بحث تغییر دبیر فدراسیون هندبال، گفت: چند روز زمان بدهید تا به نتیجه برسیم. هنوز تکلیف مشخص نیست. چند گزینه مطرح شده است و ما در حال مذاکره‌ایم اما به نتیجه نرسیده‌ایم. هنوز هیچ گزینه‌ای مشخص و قطعی نیست. حرف‌هایی که گفته می‌شود در حد گمانه‌زنی است. 

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا بحث تغییر دبیر به وجود آمده است؟ گفت: محمدرضا رجبی از سوی وزارت به فدراسیون هندبال مامور شده بود. اکنون ماموریت او تمام شد و به وزارت ورزش بازگشت. او یکی از دوستان نزدیک من و از قهرمانان باافتخار و بااخلاق هندبال کشور است. قطعا ما از ظرفیت و پتانسیل او در هندبال استفاده خواهیم کرد.  او از سرمایه‌های هندبال کشور است. 


وی در خصوص دبیر جدید گفت: طی چند هفته آینده به صورت رسمی دبیر فدراسیون مشخص و اعلام خواهد شد. در مورد گزینه‌های مطرح‌شده نمی‌توانم چیزی بگویم. چند گزینه در دست بررسی است.

 

ان‌شاءالله قطعیت پیدا کند اعلام خواهیم کرد. صحبت‌هایی که مطرح می‌شود در حد گمانه‌زنی است و هنوز هیچ گزینه‌ای نهایی نشده است. 


رییس فدراسیون هندبال در پایان گفت: قطعا از زحمات رجبی در طی این سال‌ها طی مراسمی تقدیر خواهد شد. ما حتما از ظرفیت و پتانسیل او در فدراسیون بهره خواهیم برد.

دیدگاه‌ها