کد خبر : 1675698 | 10 فروردين 1399 ساعت 10:30 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان یووه دستمزدشان را 90 میلیون یورو کم کردند

کریستیانو رونالدو و هم‌بازی‌هایش در یوونتوس موافقت کردند که به دلیل بحران ناشی از ویروس کرونا دستمزدهای خود را به اندازه 90 میلیون یورو کاهش دهند.

بازیکنان یووه دستمزدشان را 90 میلیون یورو کم کردند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مذاکرات باشگاه یوونتوس با بازیکنانش برای جلب موافقت آنها با کاهش دستمزدهایشان، در بحرانی که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا گریبان گیر دنیا شده، سرانجام اعلام شد که ستاره‌های یوونتوس موافقت کرده‌اند که در مجموع به اندازه 90 میلیون یورو از دستمزدهای خود بکاهند تا در این شرایط دشوار به باشگاه کمک کنند.

 

1487918

 

در گوشه و کنار دنیا باشگاه‌های بسیاری مجبور به اتخاذ تصمیم‌های مهم شده و هر روز خبر جدیدی از کاهش دستمزدهای بازیکنان به گوش می‌رسد. با توجه به تعلیق رقابت های فوتبال که معلوم نیست چه زمانی دوباره از سر گرفته خواهد شد حتی غول های فوتبال باشگاهی هم کم کم تاثیر مالی این شرایط را احساس می‌کنند.

 

باشگاه یوونتوس با اعلام این خبر در وبسایت خود نوشت:" باشگاه یوونتوس اعلام می‌کند که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر دنیا و به تبع آن توقف کلیه فعالیت‌های ورزشی، با بازیکنان و مربی تیم اول باشگاه به توافق رسیده تا در فصل جاری بخشی از دستمزد آنها کاهش یابد. بر اساس این توافق میزان کاهش دستمزدها به اندازه دستمزد ماه‌های مارس، آوریل، مه و ژوئن 2020 خواهد بود".

 

در ادامه بیانیه باشگاه یوونتوس چنین آمده:" تاثیر مالی و اقتصادی این توافق برای باشگاه بسیار مفید خواهد بود و از نظر مالی چیزی بالغ بر 90 میلیون یورو خواهد شد که در سال مالی جاری به حساب باشگاه اضافه می‌شود".

 

دیدگاه‌ها