کد خبر : 1675700 | 10 فروردين 1399 ساعت 10:28 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری لیگ برتر کشتی با 10 تیم

پیشنهاد جدیدی برای برگزاری لیگ کشتی در سال 99 که تحت الشعاع تعویق یک ساله المپیک و همچنین شیوع کرونا قرار گرفته، ارائه شده است.

برگزاری لیگ برتر کشتی با 10 تیم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم پیش از این روز 20 فروردین آخرین مهلت برای ثبت نام تیم‌ها جهت حضور در لیگ دسته اول کشتی آزاد و فرنگی در نظر گرفته شده بود و سازمان لیگ قصد داشت این رقابتها را از اردیبهشت ماه آغاز کند.

 

طبق تصمیم سازمان لیگ، قرار بود سه تیم از لیگ دسته اول مجوز حضور در لیگ برتر 8 تیمی را دریافت کنند و تیمهای جدید صرفا با خرید امتیاز تیم لیگ برتری و یا کسب عنوان در لیگ دسته اول، مجوز حضور در لیگ 99 را به دست می‌آوردند. با این وجود شیوع کرونا و همچنین تعویق یک ساله المپیک برنامه‌های لیگ کشتی را نیز با تغییراتی مواجه می‌کند.

 

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی در مورد احتمالات و پیشنهادات پیش روی سازمان لیگ برای لیگ 99 به تسنیم گفت: یکی از فکرها این است که لیگ دسته اول را برگزار نکنیم و به جای آن لیگ برتر را با 10 تیم به انجام برسانیم. قبلا قصد داشتیم لیگ برتر 99 را بلافاصله بعد از المپیک، از 25 مرداد ماه شروع کنیم که با این وضعیت، به محض اینکه شرایط به حالت عادی برگردد، زودتر می‌توانیم استارت لیگ برتر را بزنیم. این پیشنهادی بود که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به سازمان لیگ ارائه کرد. 

 

وی در مورد تصمیم گیری نهایی دراین باره ادامه داد: قرار بود روز گذشته (شنبه) در این رابطه جلسه داشته باشیم که این نشست به شنبه آینده موکول شد. این پیشنهاد در حضور اعضای شورای فنی سازمان لیگ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

 

دیدگاه‌ها