کد خبر : 1675719 | 10 فروردين 1399 ساعت 12:00 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌های لالیگا در کمپین کمک به مبارزه با کرونا

سرخیو راموس، جرارد پیکه و سانتی کازورلا، سه ستاره لالیگا در همکاری با ستاره‌های موسیقی اسپانیا برای کمک به مبارزه با کرونا 640هزار یورو کمک مالی جمع‌آوری کردند.

ستاره‌های لالیگا در کمپین کمک به مبارزه با کرونا

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های فوتبال اسپانیا در همکاری با ستاره‌های موسیقی این کشور از طریق یک فستیوال مجازی به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای مبارزه با ویروس کرونا اقدام کرده و مبلغ 640هزار یورو برای تجهیزات پزشکی جمع‌آوری کردند. سرخیو راموس، جرارد پیکه و سانتی کازورلا فوتبالیست‌هایی بودند که در این کمپین مشارکت فعال داشتند.

 

راموس، پیکه و کازورلا از طریق کنفرانس ویدیویی در این فستیوال مجازی شرکت کردند چرا که هر سه در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

 

1487934

جرارد پیکه ستاره بارسلونا با حضور در این فستیوال از طریق کنفرانس ویدیویی مردم را به کمک به این کمپین تشویق کرد

 

مجریان این فستیوال مجازی از طریق کنفرانس ویدیویی با راموس، پیکه و کازورلا صحبت کردند و در ادامه دیگر ستاره‌های فوتبال مثل فرناندو مورینتس، ملی‌‌پوش اسپانیایی و لوکاس واسکز مهاجم رئال مادرید در این برنامه به آنها ملحق شدند.

 

اسپانیا در حال حاضر از نظر شیوع ویروس کرونا و تعداد مرگ و میر ناشی از این ویروس در خط مقدم قرار دارد. در روزهای اخیر اعلام شد که تعداد مبتلایان ویروس در اسپانیا به 75هزار نفر رسیده و چیزی در حدود 6هزار نفر از شهروندان اسپانیا در این بحران جان خود را از دست داده‌اند.

 

مقامات فوتبال اسپانیا این هفته تصمیم گرفتند که تعلیق رقابت های لالیگا را تا اطلاع ثانوی تمدید کنند. شروع دوباره این لیگ منوط به تصمیم دولت این کشور است.

 

1487935

کاپیتان رئال مادرید با حضور در این فستیوال مجازی از خانه خود از هموطنانش خواست برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا همت کنند

 

1487933

سانتی کازورلا بازیکن ویارئال و ستاره سابق آرسنال هم در این فستیوال مجازی شرکت کرد

 

 

دیدگاه‌ها